// چهار شنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۳۰

بازی جدید مدیا مولکول تفاوت زیادی با Dreams دارد

مؤسس مدیا مولکول در مصاحبه جدیدی اعلام کرد که پروژه بعدی این استودیو شباهت بیشتری به یک بازی دارد.

مارک هیلی، مؤسس Media Molecule اعلام کرد که بازی بعدی این استودیو بیشتر روی جنبه‌های گیم‌پلی تمرکز دارد تا اینکه بخواهد یک ابزار خلق محتوا را در اختیار کاربران قرار دهد. او طی مصاحبه جدیدی با بن هانسن از شرکت MinnMaxx، پیرامون جدایی خود از مدیا مولکول و آینده استودیو صحبت کرد.

مدیا مولکول روی اثری کار می‌کند که شباهت بیشتری به یک بازی دارد تا ابزاری برای خلق محتوا

مارک هیلی در این رابطه اظهار داشت: «فکر نمی‌کنم که کسی از ساخت یک آی‌پی جدید توسط استودیو مدیا مولکول خبر نداشته باشد. تا جایی‌که اطلاع دارم، فقط می‌‌توانم بگویم که این پروژه بیشتر شبیه به یک بازی است تا یک ابزار خلق محتوا. فکر می‌کنم که شرکت سونی به استودیو Media Molecule بسیار امیدوار است و مطمئن هستم که آن‌ها می‌‌توانند با ساخت این بازی، به موفقیت‌های بسیاری دست یابند.»

او در ادامه از بازی پیشین استودیو یعنی Dreams سخن گفت. مارک هیلی مدعی شد که این بازی در صورت عرضه با قابلیت پشتیبانی از بخش چندنفره از همان روز اول درکنار انتشار نسخه کامپیوتر می‌توانست موفقیت بیشتری کسب کند: «ما بسیار خوش‌شانس بودیم که توانستیم اجازه ساخت چنین پروژه‌ دیوانه‌واری را دریافت کنیم. ساخت این اثر باورنکردنی بود؛ اثری که با این ویژگی‌ها روی کنسول منتشر شد و من هیچ ناراحتی از این موضوع ندارم.»

موجودات رنگارنگ و بامزه کنار لوگو استودیو بازی سازی مدیا مولکول پلی استیشن سونی

استودیو مدیا مولکول در سپتامبر سال ۲۰۲۳ به پشتیبانی از بازی Dreams پایان داد و از آن زمان ساخت پروژه بعدی خود را آغاز کرد؛ درنتیجه این پروژه دنباله دریمز یا LittleBigPlanet نخواهد بود و یک آی‌پی جدید به‌حساب می‌آید. این استودیو هنوز به‌صورت رسمی از این بازی رونمایی نکرده است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده