// چهار شنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۵۰

زمان پخش تریلر گیم‌پلی Assassin’s Creed Red فاش شد

ظاهرا شرکت یوبیسافت طی رویداد Ubisoft Forward قصد رونمایی از گیم‌پلی بازی Assassin's Creed Red را دارد.

رسانه اینسایدر گیمینگ اخیرا گزارش داد که شرکت یوبیسافت قصد دارد تا از گیم‌پلی بازی Assassin's Creed Red در رویداد Ubisoft Forward پیش‌رو رونمایی کند. به‌نظر می‌رسد که محتواسازان و اعضای رسانه‌های مختلف قادر خواهند بود تا در رویداد Summer Game Fest بازی‌های مختلفی را تجربه کنند. آن‌ها پس از برداشته‌شدن محدودیت در تاریخ ۲۳ خرداد (۱۲ ژوئن) می‌‌توانند پیش‌نمایش‌های خود را منتشر کنند.

شاید یوبیسافت بخواهد پیش از Ubisoft Forward به معرفی Assassin's Creed Red بپردازد

هنوز مشخص نیست که آیا بازی Assassin's Creed Red مانند آثار قبلی، پیش از رویداد یوبیسافت معرفی خواهد شد یا خیر؛ شرایطی که در ابتدا تریلر سینمایی بازی برای نمایش نام رسمی و تاریخ عرضه تقریبی پخش می‌شود و سپس از اطلاعات بیشتر آن طی یوبیسافت فوروارد پرده برداشته خواهد شد. رویداد Ubisoft Forward در تاریخ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ (۱۰ ژوئن ۲۰۲۴) پیگیری می‌شود.

این رسانه پیش‌تر اعلام کرده بود که بازی Assassin's Creed Red دارای دو شخصیت اصلی مرد و زن خواهد بود: یک سامورایی با نام Yasuke (که به‌صورت حقیقی در قرن ۱۵ زندگی می‌کرد) و یک قاتل زن با نام Naoe. علاوه‌بر پروژه Red، سری بازی اساسینز کرید شامل Assassin's Creed Infinity نیز خواهد شد؛ پروژه‌ای که مرکز اصلی تمام دانش‌های این مجموعه است و داستان آن در «عصر مدرن» جریان دارد.

مجموعه اساسینز کرید در ادامه از یک موتور بازی‌سازی با نام Anvil Pipeline بهره خواهند برد؛ موتوری که موجب ساخت روان‌تر و بهتر آثار خواهد شد تا سازندگان بتوانند از جلوه‌های بصری، نورپردازی‌ها (مانند رهگیری پرتو) و هندسه مجازی استفاده کنند. این موتور گرافیکی جدید همه بخش‌های بازی مانند سیستم پارکور، آب‌وهوای متغیر و بسیاری دیگر را به‌طور کامل تغییر می‌دهد.

بازی Assassin’s Creed Codename Hexe

نسخه بزرگ بعدی سری Assassin's Creed که در سال ۲۰۲۶ عرضه خواهد شد، با نام Hexe شناخته می‌شود؛ اثری که تنها یک شخصیت اصلی زن (پس از شخصیت اصلی زن در بازی Assassin's Creed Chronicles: China) با نام السا خواهد داشت. پروژه‌های دیگر یوبیسافت شامل Obsidian (که نسخه ریمیک Black Flag است)، Nebula (اثری که در هند، امپراطوری ازتک و مدیترانه جریان دارد)، Raid (بازی رایگان چهارنفره که به‌صورت PvE خواهد بود)، Echoes (اثری چندنفره) و یک نسخه ریمیک دیگر Assassin's Creed می‌شود که تا پایان سال ۲۰۳۰ عرضه خواهند شد.


منبع InsiderGaming
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده