// دوشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

کمپانی AMD در ساخت بازی World War Z با استودیو Saber Interactive همکاری می کند

طبق اعلام استودیو Saber Interactive، تازه‌ترین محصول این استودیو یعنی بازی World War Z با همکاری کمپانی AMD و با بهره‌گیری از جدید‌ترین فناوری‌های این کمپانی ساخته خواهد شد.

در اواخر سال گذشته میلادی استودیو Saber Interactive از بازی World War Z که از فیلمی با همین نام محصول سال ۲۰۱۳ کمپانی Paramount Pictures (پارامونت پیکچرز) با بازیگری برد پیت اقتباس شده است، رونمایی کرد. حال طبق تازه‌ترین اخبار بازی، کمپانی AMD به وسیله فناوری‌های پیشرفته و جدید خود به استودیو Saber Interactive در ساخت بازی مذکور یاری خواهد رساند.

استودیو Saber Interactive و کمپانی ای ام دی با این هدف قصد تزریق فناوری‌های برتر و جدید کمپانی AMD به بدنه بازی World War Z را دارند که این امر موجب شود بازی مذکور در زمان عرضه در سال آینده میلادی به تجربه‌ای ارزشمند تبدیل شود. ریچه کورپوس، مدیر ارشد روابط توسعه‌دهندگان کمپانی AMD در رابطه با همکاری با استودیو Saber Interactive می‌گوید:

ما نسبت به همکاری با استودیو Saber Interactive برای ساخت محصول جدید این استودیو یعنی بازی World War Z که به صورت تیمی قابل تجربه و با محوریت تیراندازی به زامبی‌ها است، بسیار هیجان‌زده هستیم. پردازنده‌های Ryzen و کارت‌های گرافیک Radeon ترکیب کاملی برای رفع نیاز به کشتار زامبی‌ها در وجود بازیکنان است و ما قصد داریم به واسطه همکاری با استودیو Saber Interactive بازی World War Z را به تجربه‌ای عالی و باشکوه تبدیل کنیم.

متیو کارچ، مدیر‌عامل استودیو Saber Interactive در مورد بهره‌گیری از فناوری‌های کمپانی AMD در بازی World War Z گفته است:

ما همواره از این امر که فناوری‌های پیشرفته کمپانی AMD به بازیسازان مستقلی همچون ما این اجازه را می‌دهد که با هر محصول جدید مرز‌های صنعت سرگرمی را جا‌به‌جا کنیم، تحت تاثیر قرار می‌گیریم. ما نسبت به ادامه همکاری و حضور کمپانی AMD در کنارمان برای ارائه ماجرا‌جویی‌های ویدیو گیمی منحصر‌به‌فرد به بازیکنان سرا‌سر جهان، بسیار هیجان‌زده هستیم.

در بازی World War Z تیمی متشکل از چهار بازیکن وارد ماجراجویی می‌شوند که دسته‌های بزرگ زامبی‌ها بخش اصلی آن را تشکیل می‌دهند. این بازی دارای کمپین‌های داستانی منحصر‌به‌فردی است که هر یک از آن‌ها محیط، داستان و چالش‌های خاص خود را دارند و در شهر‌هایی همچون نیویورک، مسکو و اورشلیم جریان دارند. در حالت Horde که تریلر آن شهریور ماه منتشر شد، بازیکنان در برابر موج‌های مختلف زامبی‌ها مقاومت کنند و توانایی‌های خود را در شرایطی که تحت فشار قرار دارند، آزمایش کنند. برای بقا در این بازی لازم است که با دیگر بازیکنان همکاری کنید و از سلاح‌ها، آیتم‌های افنجاری و تله‌ها به نحو احسن استفاده کنید.

بازی World War Z در سال ۲۰۱۹ روی پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده