نویسنده: آریا بهپور
// دوشنبه, ۲ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۸

انتشار جزییات بیشتر درباره تعطیلی Telltale Games

بعد از مشکلاتی که برای Telltale Games ایجاد شد و اکثر کارمندان آن اخراج شدند، اکنون جزییات بیشتری در مورد این اتفاقات منتشر شده است.

در روزهای گذشته شاهد اخبار ناراحت‌کننده‌ای از Telltale Games بودیم و این استودیو بعد از ۱۴ سال به جایی رسیده است که آخرین نفس‌های خود را می‌کشد و بیش از ۲۰۰ نفر از کارمندان آن اخراج شده‌اند.

امیلی گریس باک، طراح روایت بازی‌های تل تیل گیمز در مورد این اتفاق توییتی منتشر کرده است که زوایای بیشتری از آن را نشان می‌دهد:

روز دوشنبه به همه کارمندان سابق تل تیل گیمز به مدت سه ساعت زمان داده می‌شود تا به ساختمان استودیو بروند و وسایل خود را بردارند؛ چون ما فقط نیم ساعت بعد از پایان جلسه‌ای که در مورد اخراج از استودیو داشتیم، مجبور به ترک آن شدیم.

در حال حاضر تنها ۲۵ نفر در تل تیل گیمز حضور دارند تا به عنوان چارچوب اصلی استودیو در به سرانجام رساندن کارهای باقی‌مانده کمک کنند؛ استودیویی که به عقیده مدیرعامل آن پیت هاولی، آثار خوبی تولید می‌کرد ولی متأسفانه با فروش مناسبی همراه نبود.

بنا بر گزارش‌ها، به جز فصل اول بازی واکینگ دد (The Walking Dead) و همچنین بازی برگرفته از دنیای ماینکرفت با نام Minecraft: Story Mode، بقیه آثار تل تیل همگی از نظر تجاری با شکست مواجه شدند و با ضرر همراه بودند؛ از جمله Batman: The Enemy Within که در دنیای شخصیت محبوب بتمن اتفاق می‌افتاد، ولی یکی از بدترین عملکردهای تجاری را بین بازی‌های تل تیل داشت.

کوین برونر، مدیرعامل پیشین و یکی از موسسان تل تیل هم چند روز قبل در بلاگ خود به مشکلات این استودیو در چند وقت اخیر اشاره کرده و درگیری‌هایش با هیئت مدیره در مورد آینده استودیو را مهم‌ترین عامل جدایی خود از آن اعلام کرده بود.

در این میان ممکن است بازی Stranded Deep هم برای انتشار روی کنسول‌ها با مشکلاتی مواجه شود؛ بازی‌ای که توسط استودیوی دو نفره‌ی Beam Team Games ساخته شده است و قرار بود در تاریخ ۱۷ مهر (۹ اکتبر) توسط تل تیل گیمز برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شود. اکنون با توجه به این اتفاقات شاید انتشار بازی برای این دو کنسول هم با تأخیر همراه شود؛ هرچند استودیو اعلام کرده است که تمام تلاش خود را برای عرضه بازی در تاریخ از پیش اعلام شده خواهد کرد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده