نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۵

انتشار ویدیویی بامزه از شروع فیلمبرداری فیلم Six Underground

رایان رینولدز به‌تازگی ویدیویی بامزه از شروع فیلمبرداری و تولید فیلم Six Underground به کارگردانی مایکل بی را منتشر کرده است.

مدتی می‌شود که فیلمبرداری و تولید فیلم Six Underground (سیکس آندرگراند) آغاز شده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ویدیویی از پشت صحنه فیلمبرداری و تولید این فیلم اکشن، دلهره آور و مورد انتظار منتشر شده است. رایان رینولدز به‌تازگی ویدیویی را از پشت صحنه فیلمبرداری و تولید فیلم Six Underground را منتشر کرده است که در آن فیلمبرداری یک صحنه اکشن فیلم نمایش داده می‌شود که در آن شاهد انفجارهای بزرگ هستیم. در طول این ویدیو رینولدز با مایکل بی، کارگردان این فیلم و مجموعه فیلم Transformers (تبدیل شوندگان) که بی کارگردانی پنج قسمت از آن را بر عهده داشت و بیشتر به‌خاطر انفجارهای بزرگ و بسیار زیاد شهرت پیدا کرده بودند، شوخی می‌کند. این فیلم اکشن قرار است با بودجه هنگفت و بزرگی تولید و از شبکه نت فلیکس منتشر شود. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

فیلم Six Underground براساس ایده‌ای از پاول ورنیک و رت ریس، نویسندگان فیلم Deadpool (ددپول) و فیلم Deadpool 2 (ددپول ۲)، در دست ساخت است که وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم اکشن را نیز بر عهده دارند. پس جای تعجبی ندارد که در این ویدیو شاهد شوخی نسبتا مشابه با دو فیلم ددپول هستیم. علاوه بر کارگردانی، مایکل بی به‌عنوان تهیه کننده نیز در این فیلم حضور دارد. رایان رینولدز، دیو فرانکو، مانوئل گارسیا رولفو، آدریا آرجونا، کوری هاکینز، بن هاردی، پیمان معادی، ملانی لوران و لایور راز، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Six Underground حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این فیلم از جمله خلاصه داستان فیلم منتشر نشده است.

فیلم Six Underground قرار است در سال ۲۰۱۹ از شبکه نتفلیکس منتشر شود. رینولدز پس از همکاری با ورنیک و ریس در دو قسمت فیلم Deadpool، حال ممکن است که این موفقیت را با این فیلم اکشن نیز تکرار کند و همکاری خود را با آن‌ها گسترش دهد. علاوه بر این فیلم، بی قرار است کارگردانی فیلم Robopocalypse (روبوکالیپس) را نیز بر عهده داشته باشد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده