نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۲

پیمان معادی در فیلم Six Underground هم‌ بازی رایان رینولدز شد

پیمان معادی و ملانی لوران به جمع بازیگران فیلم Six Underground به کارگردانی مایکل بی، اضافه شدند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور دو بازیگر دیگر در فیلم Six Underground تایید و اعلام شده است. طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده، پیمان معادی، بازیگر فیلم‌هایی چون فیلم درباره الی (About Elly)، فیلم جدایی نادر از سیمین (A Separation) و سریال The Night Of (آن شب)، به‌همراه ملانی لوران، بازیگر فیلم Inglourious Basterds (حرامزاده‌های لعنتی)، به‌جمع بازیگران این فیلم اضافه شده‌اند. مایکل بی، کارگردان ۵ قسمت از فیلم Transformers (تبدیل شوندگان)، کارگردانی فیلم Six Underground را بر عهده خواهد داشت. این فیلم اکشن قرار است با بودجه هنگفت و بزرگی تولید و از شبکه نت فلیکس منتشر شود.

فیلم Six Underground براساس ایده‌ای از پاول ورنیک و رت ریس، نویسندگان فیلم Deadpool (ددپول) و فیلم Deadpool 2 (ددپول ۲)، در دست ساخت است که وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم اکشن را نیز بر عهده دارند و مایکل بی به‌عنوان تهیه کننده نیز در این فیلم حضور خواهد داشت. علاوه بر معادی و لوران، رایان رینولدز، دیو فرانکو، مانوئل گارسیا رولفو، آدریا آرجونا، کوری هاکینز، بن هاردی و لایور راز، دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم Six Underground حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این فیلم از جمله خلاصه داستان فیلم منتشر نشده است، اما پیش بینی می‌شود که فیملبرداری و تولید فیلم Six Underground به زودی آغاز شود.

فیلم Six Underground قرار است در سال ۲۰۱۹ از شبکه نتفلیکس منتشر شود. رینولدز پس از همکاری با ورنیک و ریس در دو قسمت فیلم Deadpool، حال ممکن است که این موفقیت را با این فیلم اکشن نیز تکرار کند و همکاری خود را با آن‌ها گسترش دهد. بی نیز پس از عملکرد ضعیف فیلم‌های اخیرش امیدوار است تا با فیلم Six Underground این طلسم را بشکند. علاوه بر این فیلم، بی قرار است کارگردانی فیلم Robopocalypse (روبوکالیپس) را نیز بر عهده داشته باشد و او دیگر قرار نیست برای کارگردانی فیلمی از مجموعه فیلم Transformers بازگردد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده