// چهار شنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۱۰

بازی Super Smash Bros Ultimate بیش از ۸۰۰ موسیقی خواهد داشت

کمپانی نینتندو در جریان برنامه نینتندو دایرکت اطلاعاتی از تعداد موسیقی‌های Super Smash Bros Ultimate و ویژگی‌های مربوط به موسیقی این بازی منتشر کرد.

جدیدترین نسخه از بازی مبارزه‌ای نینتندو یعنی Super Smash Bros Ultimate که برای نینتندو سوییچ در حال توسعه است، بیش از ۸۰۰ قطعه موسیقی متن خواهد داشت. این اخبار بازی در جریان رویداد اینترنتی نینتندو دایرکت (Nintendo Direct) منتشر شد که در آن به ویژگی My Music اشاره شد. این قابلیت به بازیکنان اجازه می‌دهد که در حین بازی موسیقی مورد علاقه خود را مشخص کنند و از دیگر تنظیمات انحصاری برای موسیقی آن بهره‌مند شوند.

در حالی که این قابلیت پیش‌تر در نسخه قبلی بود اما شاهد برخی تغییرات در آن هستیم؛ طوری که پیش‌تر موسیقی مخصوص هر مرحله اجرا می‌شد اما حال کاربران می‌توانند به سلیقه خود نوع اجرا شدن موسیقی‌ها را شخصی‌سازی کنند.

همانطور که در بالا نیز اشاره شد بیش از ۸۰۰ ساندترک در این بازی گنجانده شده است که اگر بخواهید موسیقی متن منو و دیگر صداها را نیز در نظر بگیرید این رقم به تعداد ۹۰۰ قطعه نیز می‌رسد. نینتندو خاطر نشان کرد که اگر کاربران موسیقی‌ها را به صورت ممتد و پشت سر هم گوش کنند بیش از ۲۸ ساعت زمان آنها را خواهد گرفت. همچنین ویژگی Sound Test نیز برای بازی در نظر گرفته است که کاربران صرفا در آن می‌توانند به گوش دادن موسیقی بپردازند. موسیقی‌ها در بخش‌های مختلف از روی مجموعه بازی‌های Smash Bros طبقه‌بندی شده است. البته برخی دیگر از موسیقی‌ها هستند که مربوط به سری نمی‌شوند که آنها را می‌توان در قسمت Other پیدا کرد. در این راستا بازیکنان می‌توانند فهرستی از موسیقی را با سلیقه خودشان شخصی‌سازی کنند و به آن گوش بدهند.

Super Smash Bros Ultimate

هنگامی که سوییچ در حالت دستی است کاربران می‌توانند در حالی که به موسیقی‌ها گوش می‌دهند در آن سو برای جلوگیری از مصرف بالای باتری، صفحه نمایش را خاموش کنند. برخی از موسیقی‌های بازی Super Smash Bros. Ultimate هم اکنون در وب‌سایت  این بازی در دسترس هستند و نینتندو افزود که به طور هفتگی موسیقی‌های جدیدی به این لیست اضافه خواهد کرد.

گفتنی است که در جریان این رویداد کاراکتر‌های جدیدی نیز از سری Castlevania برای این بازی مشخص شده‌اند. در کنار Simon Belmont و Richer Belmont، شخصیت اصلی بازی Castlevania: Symphony of the Night یعنی Alucard هم به عنوان Assist Trophy نیز برای این بازی تایید شده است. همچنین باید بدانید که Dracula نیز در قالب یک باس فایت در بازی حضور خواهد داشت که البته هنوز مشخص نیست که در کدام بخش شاهد این کاراکتر خواهیم بود و در انجمن‌ها این موضوع به یک معما تبدیل شده است.

Chrom و Dark Samus نیز در قالب مبارزان Echo در بازی حضور خواهند داشت. از دیگر خبر‌هایی که برای در برنامه اینترنتی نینتندو دایرکت منتشر شد می‌توان به راه‌یابی شخصیت منفی بازی Donkey Kong یعنی King K. Rool اشاره کرد که قابل بازی خواهد بود. اگر رویداد یاد شده را از دست داده‌اید می‌توانید با مراجعه به کانال توییچ نینتندو آن را تماشا کنید.

بازی Super Smash Bros. Ultimate در جریان نمایشگاه E3 2018 به طور رسمی معرفی شد و قرار است که ۱۶ آذر ماه به طور انحصاری برای نینتندو سوییچ منتشر شود. در آن سو همچنین شاهد رونمایی از مجسمه Amiibo نیز برای این بازی بودیم که کاربران هم اکنون می‌توانند آن را پیش‌خرید کنند.

برای اطلاع از خبر‌های پیشین می‌توانید به صفحه اختصاصی Super Smash Bros. Ultimate در زومجی مراجعه کنید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده