نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۵۸

شخصیت ها و اولین اطلاعات بازی Super Smash Bros نینتندو سوییچ مشخص شدند [E3 2018]

در جریان نینتندو دایرکتی که به مناسبت E3 2018 پخش شد، اولین اطلاعات، نام و فهرست شخصیت‌های بازی مورد انتظار Super Smash Bros مشخص شدند.

نینتندو بر طبق رسوم سال‌های پیش خود، تصمیم گرفته است که امسال نیز با یک استریم از پیش پخش شده در نمایشگاه E3 2018 حضور داشته باشد. در جریان این استریم، نام، شخصیت‌ها و اولین اطلاعات بازی فوق‌العاده مورد انتظار سوپر اسمش برادرز مشخص شدند. در این استریم، مشخص شد که نام بازی، Super Smash Bros Ultimate است و همچنین شخصیت‌های بازی مشخص شدند.

بر اساس گفته نینتندو، تمام شخصیت‌هایی که از ابتدا حتی برای یک بار هم در این مجموعه حضور داشتند، در Super Smash Bros Ultimate حضور دارند. ماریو، لوییجی، اسنیک، پیکاچو، پک‌من، لینک و تمامی شخصیت‌های قبلی این مجموعه در بازی حضور دارند. برخی از شخصیت‌های قدیمی نیز ویژگی‌های جدیدی به دست آورده‌اند و با مکانیک‌های جدید مبارزه می‌کنند. در این بازی، تمام شخصیت‌ها از ابتدا در دسترس قرار ندارند اما کم‌کم و به صورت تدریجی گیمر می‌تواند این شخصیت‌ها را آزاد کند. اینکلینگ از بازی اسپلتون 2 هم برای اولین بار به بازی سوپر اسمش برادرز آلتیمیت اضافه شده است.

مراحل بسیار زیادی نیز در این قسمت از بازی وجود دارند. گرافیک بازی، دستخوش بهبود شده است و مراحی مانند قصر پرنسس پیچ، Spirit Train، Frigate Orpheon، گرین هیل از بازی سونیک، نیو پورک سیتی، رکینگ کرو و تعدادی دیگر از محبوب‌ترین مراحل بازی نیز در قسمت جدید سوپر اسمش برادرز وجود دارند. در آخر نیز سورپرایز بزرگ این معرفی مشخص شد و آن هم پشتیبانی بازی از کنترلرهای کنسول نینتندو گیم کیوب بود. همچنین، آمیبوهای قدیمی بازی نیز با Super Smash Bros Ultimate کار می‌کنند و حتی داده‌های شما نیز به بازی جدید منتقل می‌شوند. 

در آخر نیز بزرگ‌ترین بمب خبری بازی رونمایی از تاریخ عرضه آن بود. بازی در تاریخ ۷ دسامبر ۲۰۱۸ (۱۶ آذر) عرضه خواهد شد.

مبارزه‌های ۸ نفره نیز در این بازی وجود دارند و شما می‌توانید در میدان مبارزه ۸ نفره به بازی بپردازید. 


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده