نویسنده: عرفان بدری
// چهار شنبه, ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۵۲

Assassin’s Creed Codename Hexe یک بازی خطی خواهد بود

طبق شایعات، بازی Assassin’s Creed Codename Hexe یک اثر خطی با عناصر جهان باز خواهد بود و در سال ۲۰۲۶ منتشر خواهد شد.

درحالی‌که Assassin’s Creed Codename Red بازی اصلی بعدی سری اساسینز کرید به حساب می‌آید، اما برنامه‌های یوبیسافت برای بعد از آن هم مشخص است. درکنار رونمایی از Red در سال ۲۰۲۲، یوبیسافت از بازی دیگری با نام Assassin’s Creed Codename Hexe نیز پرده برداشت. طبق گزارش‌ها، این بازی در اروپای مرکزی جریان دارد و روی شکار جادوگران در قرن شانزدهم تمرکز می‌کند. حالvجزئیات جدیدی از این اثر ازطریق گزارش منتشر شده توسط تام هندرسون از رسانه اینسایدر گیمینگ به بیرون درز کرده است.

براساس گزارش تام هندرسون، بازی Assassin’s Creed Codename Hexe یک تغییر قابل‌توجه نسبت به روند همیشگی سری بازی‌های Assassin’s Creed خواهد داشت. به‌نظر می‌رسد تمرکز اصلی این بازی روی روایت خطی داستان باشد، هرچند برخی عناصر جهان باز نیز در آن گنجانده شده است. این گفته با اطلاعات تأیید شده کمی که در مورد بازی موجود است، همخوانی دارد. معاون اجرایی و تهیه‌کننده ارشد Assassin’s Creed در سال ۲۰۲۲ تایید کرد که Codename Hexe یک بازی نقش‌آفرینی نخواهد بود و در مقایسه با بازی‌های قبلی این سری، تجربه‌ای با مقیاس کوچک‌تر را ارائه خواهد داد.

تام هندرسون پیش‌تر ادعا کرده بود که شخصیت اصلی بازی Assassin’s Creed Codename Hexe یک جادوگر به‌نام السا با قدرت‌های ماوراءالطبیعه است. او در گزارش جدید خود به جزئیات برخی از این توانایی‌ها پرداخته است. براساس گفته‌های او، بخشی از بازی شامل تعقیب السا توسط سربازان آلمانی در شهری تاریک و غم‌انگیز است. السا با استفاده از یک طلسم، روح خود را به گربه‌ای منتقل می‌کند و به‌عنوان گربه با انداختن بطری‌ای، حواس یک نگهبان را پرت می‌کند تا بتواند به‌طور مخفیانه از او عبور کند.

علاوه‌براین، گفته می‌شود بازی Assassin’s Creed Codename Hexe یک سیستم ترس دارد که مشابه با سیستمی که در بسته الحاقی Jack the Ripper بازی Assassin’s Creed Syndicate معرفی شد، خواهد بود. جزئیات دقیق نحوه اجرای این سیستم هنوز مشخص نیست.

شایعات حاکی از آن است که بازی Assassin’s Creed Codename Hexe برای انتشار در سال ۲۰۲۶ در نظر گرفته شده است و درحال‌حاضر در مراحل نسبتا ابتدایی توسعه قرار دارد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده