// چهار شنبه, ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۳۶

بازی Sucker For Love: Date to Die For عرضه شد

به‌تازگی بازی ویژوال ناول Sucker For Love: Date to Die For در دسترس کاربران استیم قرار گرفته و علاقه‌مندان به بازی‌های ویژوال ناول می‌توانند این بازی را تجربه کنند.

بازی‌های ویژوال ناول محور همیشه مخاطبان خود را در میان سایر سبک‌های بازی‌های ویدیویی دارند و تابه‌امروز بازی‌های ویژوال ناول مختلفی را مشاهده کرده‌ایم که در دسترس کاربران قرار گرفته و بازخوردهای بسیار خوبی را کسب کرده‌اند.

حال مشخص شده که بازی Sucker For Love: Date to Die For امروز برای کامپیوتر در دسترس قرار گرفته است. ازاین‌رو علاقه‌مندان به بازی‌های ویژوال ناول، می‌توانند به سراغ این بازی رفته و آن را تجربه کنند. محصولی که از نظر داستانی دارای چهار چپتر مختلف بوده و تصمیم‌های شما در پایان‌بندی بازی تأثیرگذار است. در نتیجه پایان‌های متفاوت می‌تواند ارزش تکرار بازی را بالاتر هم ببرد.

از دیگر ویژگی‌های Sucker For Love: Date to Die For می‌توان به ساختار گرافیکی انیمه‌ای و دو‌بعدی آن و الهام از رمان‌های لاوکرفت نظیر The Dunwich Horror و The Shadow over Innsmouth اشاره کرد. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از بازی Sucker for Love: Date to Die For را در زومجی مشاهده کرده و نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید.

تماشا از یوتوب


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده