نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۲۰

تریلر گیم پلی بازی Red Dead Redemption 2 فردا منتشر خواهد شد

طبق اعلام راک‌استار گیمز، فردا شاهد انتشار تریلر گیم‌پلی بازی Red Dead Redemption 2 خواهیم بود. 

Red Dead Redemption 2 یکی از مورد انتظار‌ترین بازی‌های امسال است که ۴ آبان برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد. راک استار گیمز تا به امروز، چندین تریلر از این بازی منتشر کرده است اما فعلا، شاهد نمایشی از گیم‌پلی این اثر نبوده‌ایم. ولی با توجه به جدید‌ترین اخبار بازی، این انتظار قرار است فردا به پایان برسد؛ چرا که Rockstar Games اعلام کرده که فردا، پنج‌شنبه ۱۸ مرداد ساعت ۱۹:۳۰ به وقت ایران، تریلر گیم پلی بازی Red Dead Redemption 2 را منتشر خواهد کرد. 

راک‌استار از چند روز پیش تبلیغاتی با محوریت بازی Red Dead Redemption 2 آغاز و بیلبورد‌هایی از آن را نصب کرده بود و حال هم رسما از انتشار تریلر گیم‌پلی بازی خبر داده است. همچنین چند روز پیش کمپانی تیک تو اینتراکتیو اعلام کرد که بی‌صبرانه منتظر انتشار بازی Red Dead Redemption 2 است و هیجان زیادی برای آن دارد؛ چرا که این اثر می‌تواند تحولی اساسی در بازی‌های ویدیویی به‌وجود بیاورد. البته تیک تو اعلام کرده است که انتظار ندارد این بازی، فروشی در حد GTA V داشته باشد.

به هر حال باید منتظر ماند و دید که نمایش گیم‌پلی بازی Red Dead Redemption 2 به چه شکل خواهد بود. شما می‌توانید این تریلر را بلافاصله پس از انتشار در زومجی تماشا کنید. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده