// جمعه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۹

GTA V در یک قدمی فروش ۱۰۰ میلیون نسخه‌ای؛ هیجان Take-Two برای انتشار Red Dead Redemption 2

در جریان گزارش مالی کمپانی تیک-تو اینتراکتیو، مدیرعامل این کمپانی از هیجان خود برای عرضه Red Dead Redemption 2 و میزان فروش GTA V سخن گفت.

طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی تیک-تو اینتراکتیو (Take-Two Interactive) گزارش مالی سه ماهه اول سال مالی ۲۰۱۹ خود را منتشر کرده است. در ادامه می‌توانید درآمد کمپانی تیک‌-تو اینتراکتیو در بخش‌های مختلف را مشاهده کنید.

  • درآمد محاصبه شده با اصول حسابداری مالی ۳۸۸ میلیون دلار بوده است
  • درآمد خالص محاصبه شده با اصول حسابداری مالی برای هر سهم ۰.۶۲ دلار افزایش یافته است
  • رزرو خالص ۲۸۸.۳ میلیون دلار
  • کمپانی تیک-تو ۱.۶ میلیون سهم خود را با قیمت ۱۵۳.۵ میلیون دلار بازخرید کرد

در ادامه استراس زلنیک، مدیرعامل کمپانی تیک تو اینتراکتیو، در جریان گفت‌وگوی خود به این مورد اشاره کرد که برای عرضه بازی Red Dead Redemption 2 حسابی هیجان‌زده است. همچنین به گفته او، بازی Grand Theft Auto V نزدیک به ۱۰۰ میلیون نسخه فروش داشته است. این در حالی است که در گذشته و ماه مه اعلام شده بود که فروش بازی GTA V به ۹۵ میلیون نسخه رسیده است. زلنیک در صحبت‌های خود گفت:

در سال مالی ۲۰۱۹ شروع خوبی داشتیم و نتایج به دست آمده فراتر از انتظارات ما بود. در این میان به لطف عملکرد فراتر از انتظار بازی Grand Theft Auto Online و بازی NBA 2K18 توانستیم نتایج خوبی به دست آوریم. GTA V همچنان قدرتمند به فروش خود ادامه می‌دهد و نزدیک به ۱۰۰ میلیون نسخه فروش داشته است. از این رو، چشم انداز خود را برای سال مالی ۲۰۱۹ گسترش خواهیم داد.

ما بیش از پیش برای تاریخ چهار آبان ماه (۲۶ اکتبر) و عرضه بازی Red Dead Redemption 2 هیجان‌زده هستیم. همچنین این هیجان شامل عرضه بازی NBA 2K19 نیز می‌شود که بیستمین سالگرد این مجموعه و همچنین سی‌امین سالگرد استودیو Visual Concepts را رقم می‌زند. سال مالی ۲۰۱۹، سال خوبی برای تیک-تو اینتراکتیو به حساب می‌آید و انتظار داریم شاهد نتایج خیلی خوبی باشیم. وقتی به آینده نگاه کنیم، می‌بینیم که خط تولید ما بازی‌های مختلفی را در دست ساخت دارد که در طولانی مدت،‌ می‌توانند سودآور باشند.

GTA V

همچنین در ادامه نشست خبری کمپانی Take-Two Interactive اطلاعاتی از میزان درآمد این کمپانی منتشر شد.در این نشست اعلام شد که بیشتر سود دهی این کمپانی به لطف بازی‌هایی نظیر بازی GTA V،‌ بازی GTA Online، بازی NBA 2K18 و بازی Dragon City بوده است. در ادامه لیست دستاوردهای کمپانی تیک-تو و زیرمجموعه‌هایش را مشاهده خواهید کرد.

Take-Two Interactive

  • کمپانی تیک-تو ۱.۶ میلیون سهم خود را با قیمت ۱۵۳.۵ میلیون دلار بازخرید کرد

Rockstar Games

  • کمپانی راک استار گیمز بازی Grand Theft Auto V: Premium Online Edition را عرضه کرد. این نسخه شامل بخش داستانی و تمامی محتویات بخش آنلاین می‌شود. همچنین کاربران با خرید این نسخه Criminal Enterprise Starter Pack را دریافت می‌کنند. این پک شامل محتویاتی نظیر اسلحه و اتومبیل‌های جدید، ۱۰ میلیون دلار پول داخل بازی و یک میلیون دلار Bonus Cash می‌شود.
  • عرضه محتویات مختلف برای بخش آنلاین بازی GTA V که شامل GTA Online: After Hours، دو حالت جدید به نام‌های Weeny Issi Classic Races و Target Assault Races و محتویات دیگری می‌شود.
  • اعلام جزئیات نسخه ویژه و نسخه آلتیمیت بازی Red Dead Redemption 2

2K:

  • بازی NBA 2K18 توانسته است بیش از ۱۰ میلیون نسخه فروش داشته باشد و از زمان اولین نسخه این مجموعه در سال ۱۹۹۹، فروش کلی مجموعه NBA 2K به ۸۰ میلیون نسخه رسیده است. عملکرد این مجموعه برای یک بازی شبیه ساز بسکتبال بی‌سابقه است که تبدیل به پرفروش‌ترین بازی شبیه ساز بسکتبال در ۱۷ سال گذشته شد.
  • کمپانی توکی گیمز نشر بازی NBA 2K Playgrounds 2 را برعهده دارد

Red Dead Redemption 2

در انتها اطلاعاتی از بازی Red Dead Redemption 2 نیز منتشر شد. در جریان نشست خبری گزارش مالی کمپانی تیک-تو سوالاتی از استراس زلنیک و کارل اسلاتوف، رئیس کمپانی Take-Two، حول بازی RDR 2 پرسیده شد. از زلنیک پرسیده شد که چه حسی نسبت به فصل تعطیلات و بازار گرم بازی‌های ویدیویی و رقابت در این فصل دارد و وی در این باره گفت:

ما همیشه برای رقابت کردن نگران هستیم و هیچ موردی را از پیش تضمین شده و موفق به حساب نمی‌آوریم. ما همیشه در حال تلاش هستیم تا یک سرگرمی فوق العاده را خلق کنیم و به صورت تاثیر گذار آن را در بازار قرار بدهیم. ما به واسطه بازی Red Dead Redemption 2 انتظارمان از ماه اکتبر بسیار بالا است. ما رقابت در این بازه زمانی را بسیار جدی گرفته‌ایم و برای عرضه بازی هیجان‌زده هستیم.

من می‌‌خواهم به این مورد اشاره کنم که نیازی نیست به چند سال قبل برگردید؛ جایی که در فصل تعطیلات بازار از محصولات مختلف اشباع شده بودند و همه اساسا محصولات خود را در فصل تعطیلات منتشر می‌کردند، بنابراین موفقیت یک محصول به کیفیت آن بستگی داشت.

کارل اسلاتف نیز در جریان صحبت‌های خود به این مورد اشاره کرد که بازی Read Dead Redemption 2 تجربه‌ی جدیدی در بخش آنلاین ارائه می‌دهد اما جزئیات آن را منتشر نکرد. ظاهرا بخش آنلاین RDR 2 در برخی جهات به GTA Online شباهت ندارد و شاهد یک بخش کاملا جدید هستیم.  استراس زلنیک نیز در ادامه صحبت‌های خود افزود:

ماهیت تیم ما یا به عبارتی ماهیت کمپانی راک استار گیمز این است که همیشه فراتر از انتظارات قدم می‌گذارد. من فکر می‌کنم بازی Red Dead Redemption 2 نیز فراتر از انتظارات ظاهر خواهد شد و بخش آنلاین این بازی خارق العاده و غیرقابل تصور خواهد بود.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده