نویسنده: محمد حیدری
// چهار شنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۷

مدیرعامل CD Projekt RED از واکنش‌ها به نمایش گیم پلی بازی Cyberpunk 2077 می‌گوید

آدام کیسینسکی طی مصاحبه‌ای تازه، در مورد واکنش‌های بسیار امیدوار‌کننده‌ی هواداران نسبت به نمایش گیم پلی بازی Cyberpunk 2077 صحبت کرده است.

این روز‌ها با پخش ویدئوی گیم پلی بازی بسیار مورد‌انتظار Cyberpunk 2077، هواداران بیش از پیش برای تجربه‌ی این بازی هیجان‌زده هستند. در همین راستا سازندگان بازی به توضیح چگونگی ساخت این دمو پرداخته و همچنین تاکید کرده‌اند که هنوز راه بسیاری تا کامل شدن مراحل ساخت بازی باقی مانده است. ابتدا آدام کیسینسکی (Adam Kiciński)، مدیرعامل سی دی پراجکت رد (CD Porjekt RED) از جزییات مربوط به انتشار تریلر و اهمیت آن از دید تیم سازنده گفته است. در ادامه کیسینسکی تاکید کرده است که تا این لحظه بازخورد علاقه‌‌مندان نسبت به تریلر گیم‌پلی این بازی بسیار مثبت و راضی‌کننده بوده است. او در اینباره گفته است:

من بسیاری از توصیفات و اظهار‌نظر‌هایی را که در مورد بازی منتشر شده‌اند نخوانده‌ام، اما بازخورد علاقه‌مندان را مطالعه کردم و می‌توانم با اطمینان بگویم که لحن اکثریت قریب به اتفاق آن‌ها بسیار مثبت بوده است. از طرفی من و همه‌ی اعضای تیم‌ سازنده به‌شدت مایل به شنیدن دیدگاه‌های هواداران این اثر هستیم. دلیل اصلی این موضوع نیز این است که Cyberpunk 2077 هنوز در مرحله‌ی ساخت قرار دارد و شنیدن این دیدگاه‌ها نه تنها به رفع نقایص و مشکلات این بازی کمک شایانی می‌کند، بلکه راه‌حل‌ها و ایده‌های تازه‌ای را نیز به ما منتقل می‌کند. به همین دلیل با نزدیک شدن به برخی رویداد‌های مهم بازی، تصمیم گرفتیم تا برخی زوایای تکمیل شده‌ی بازی را با طرفداران به اشتراک بگذاریم. استقبالی که پس از نمایش تریلر در این رویداد‌ها از طرف رسانه‌ها دریافت کردیم نیز بسیار مثبت و امیدوار‌کننده بود. مشاهدات ما از تمامی این بازخورد‌ها بسیار مثبت و انرژی‌بخش بودند.

Cyberpunk 2077

با اینکه شاید این گیم‌پلی ۵۰ دقیقه‌ای نشانگر نزدیک بودن بازی به مراحل پایانی ساخت باشد، اما سازندگان مخالف این موضوع هستند. اخیرا سازندگان بازی و همچنین کیسینسکی با این موضوع مخالفت کرده و تاکید کرده‌اند که همچنان کارها و پیشرفت‌های بسیاری باید روی بازی صورت بگیرد. توضیحات کیسینسکی در اینباره بدین شرح هستند:

شما ۴۷ دقیقه تدوین شده از بازی را در یوتیوب مشاهده کردید، اما این تمام بازی نیست؛ بهتر است بگویم که هرآنچه که شما مشاهده کرده‌اید یک اسکلت‌بندی کلی از بازی است. ما در این مرحله‌ی بسیار ناقص قصد رونمایی از بازی را نداریم، اما از نمای یک محصول، بازی درست طبق برنامه‌ریزی‌های اولیه ساخته شده است. تکمیل مرحله به مرحله‌ی نواقص (و شکل‌دهی ساختار کلی بازی) بخشی جدایی‌ناپذیر از مراحل توسعه‌ی یک بازی است. در نهایت باید بر این موضوع تاکیدی دوباره بکنم که هنوز راه زیادی تا تکمیل نهایی این اثر باقی مانده است.

بازی Cyberpunk 2077 در تاریخی نامعلوم برای پلتفرم‌های کامپیوتر، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده