نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۲

شایعه: فیلمبرداری فیلم Doctor Strange 2 سال آینده آغاز می‌شود

به‌تازگی شایعات جدیدی در مورد زمان شروع فیلمبرداری فیلم Doctor Strange 2 و دستمزد بندیکت کامبربچ در این فیلم منتشر شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به نظر می‌رسد که فیلمبرداری و تولید دنباله فیلم Doctor Strange (دکتر استرنج) از سال آینده آغاز خواهد شد. طبق خبر و شایعه‌ای که وب‌سایت میرور منتشر کرده، بندیکت کامبربچ، بازیگر نقش دکتر استیون استرنج قرار است دستمزد به‌مراتب بیشتری را نسبت به قسمت اول در فیلم Doctor Strange 2 (دکتر استرنج ۲) دریافت کند و گفته می‌شود مارول استودیو پس از اتفاقات فیلم Avengers: Infinity War (اونجرز: جنگ بی نهایت) و فیلم Avengers 4 (اونجرز ۴)، برنامه‌های مهم و ویژه‌ای را برای جادوگر عالی‌رتبه در فاز چهارم دنیای سینمایی مارول دارد. با اینکه میرور چندان خبرگزاری معتبری نیست، اما با توجه به اخبار چند روز گذشته به نظر می‌رسد که این اطلاعات درست باشند.

طبق گفته منابع نزدیک میرور، فیلمبرداری و تولید فیلم Doctor Strange 2 قرار است از بهار سال ۲۰۱۹ آغاز شود و این موضوع بدان معنا است که ممکن است این فیلم در پاییز سال ۲۰۲۰ اکران شود. قسمت اول این فیلم نیز در پاییز سال ۲۰۱۶ اکران شده بود. با توجه به خبرهایی که اخیرا منتشر شده، قابل پیش‌بینی است که بخش زیادی از فیلمبرداری و تولید این فیلم در کشور بریتانیا انجام شود. همچنین کامبربچ قرار است برای بازی در دنباله فیلم Doctor Strange حدود ۹.۵ میلیون دلار دستمزد دریافت کند که نسبت به قسمت اول، شاهد افزایش ۶ میلیون دلاری دستمزد او در قسمت دوم این فیلم هستیم. 

Avengers: Infinity War Doctor Strange

با این حال، این خبر می‌تواند خبر بسیار بدی برای طرفداران سریال Sherlock (شرلوک) باشد؛ چرا که طبق گفته میرور بسیار بعید است که تا پس از پایان فیلمبرداری فیلم Doctor Strange 2، شاهد شروع ساخت فصل پنجم این سریال باشیم و طرفداران باید زمان بیشتری را منتظر ساخت فصل پنجم سریال شرلوک باشند. یک منبع ناشناس به میرور گفت:

بندیکت تبدیل به یک بازیکن بزرگ در دنیای مارول شده است، اما اگر قرار باشد شاهد فصل دیگری از سریال شرلوک باشیم و با توجه به فیلمبرداری دنباله این فیلم در سال آینده، ما باید در سال ۲۰۲۰ منتظر خبرهای ساخت فصل جدید سریال شرلوک باشیم.

در سال ۲۰۱۶، فیلم Doctor Strange به روی پرده‌های سینما رفت و علاوه بر دریافت نقدهای مثبت، توانست ۶۷۷ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. فیلم Spider-Man: Far From Home (مرد عنکبوتی: دور از خانه)، اولین فیلم فاز چهارم دنیای سینمایی مارول است که مراحل فیلمبرداری و تولید خود را سپری می‌کند و پس از آن فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 (نگهبانان کهکشان نسخه ۳) که در حال حاضر کارگردانی ندارد، فیلم بعدی فاز چهارم این دنیای سینمایی خواهد بود.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده