نویسنده: حسن اکرامی
// دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۳۰

تریلر بازی Apex Legends مهارت‌های شخصیت جدید را نشان می‌دهد

شرکت ریسپاون همزمان‌با شروع فصل بعدی بازی Apex Legends، تریلری از مهارت‌های شخصیت جدید را به اشتراک گذاشت.

استودیو Respawn تریلر جدیدی از گیم‌پلی فصل آینده بازی Apex Legends به‌نام Upheaval را به نمایش گذاشت که از امروز در دسترس بازیکن‌ها قرار گرفته است. فصل بیست‌ویکم بازی یک لجند Skirmisher جدید به‌نام Alter را اضافه می‌کند و تغییرات زیادی را برای نقشه Broken Moon به‌همراه دارد. با مشاهده تریلر تازه می‌بینیم توانایی تاکتیکی Alter به‌نام Void Passage به بازیکن امکان می‌دهد درگاهی موقت برای عبور از دیوار، سقف و موانع دیگر ایجاد کند.

همچنین با استفاده از این توانایی امکان شناسایی محل جعبه‌های مرگ و برداشتن آیتم درون آن‌ها فراهم می‌شود. Alter درکنار این قدرت، توانایی آلتیمیت به‌نام Void Nexus دارد که به‌ او امکان برپایی یک Translocator را می‌دهد تا هم‌تیمی‌هایش حتی در‌صورتی‌که زمین‌گیر شده باشند، بتوانند از هر نقطه‌ای از نقشه به محل آن منتقل شوند. بازیکن‌ها باید توجه داشته باشند Translocator و پورتال ایجاد شده توسط Alter برای همه بازیکن‌های رقیب قابل استفاده خواهند بود؛ بنابراین باید در استفاده از آن‌ها بسیار محتاط باشند.

از دیگر محتوای فصل جدید می‌توان به بازگشت Solos در قالب رویدادی ۶ هفته‌ای اشاره کرد که توکن‌های ریسپاون و سلاح‌های از‌پیش‌ارتقایافته را در دسترس قرار می‌دهد. همچنین نقشه Broken Moon به‌دلیل برخورد سهمگین Olympus به آن دچار تغییرات فراوانی شده است که ازجمله آن‌ها می‌توان به حذف Promenade و اضافه شدن زیپ ریل جدید و Ferrofluid اشاره کرد.

دانلود از آپارات


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده