نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۲۸

سریال Vampyr در دست ساخت است

شرکت فاکس 21 (Fox21) در حال همکاری با دونت‌ ناد اینترتینمنت برای ساخت سریالی براساس بازی Vampyr (ومپایر) است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اقتباس تلویزیونی دیگری براساس یکی دیگر از بازی‌های شرکت فرانسوی دونت‌ناد اینترتینمنت (Dontnod Entertainment) ساخته خواهد شد. شرکت فوکوس هوم اینترتینمنت (Focus Home Interactive) که ناشر این بازی ویدیویی است، اعلام کرد که شرکت فاکس 21 حقوق ساخت و انتشار سریالی براساس بازی Vampyr را دریافت کرده است. دو شرکت DJ2 Entertainment و Wonderland Sound & Vision در ساخت این سریال تلویزیونی با فاکس 21 همکاری خواهند کرد و وظیفه ساخت سریال Vampyr را بر عهده خواهند داشت.

پیش از این DJ2 با شرکت اسکوئر انیکس برای ساخت سریال Life Is Strange قرارداد همکاری امضا کرده بود. هنوز تاریخی برای انتشار سریال Vampyr اعلام نشده است، اما دیمیتری جانسون، مدیر عامل DJ2 گفت که حتی پیش از انتشار بازی Vampyr در ماه ژوئن امسال، پروژه ساخت یک اقتباس تلویزیونی براساس این بازی در برنامه‌های این شرکت بوده است. اسکار گیلبرت، مدیرعامل شرکت دونت‌ناد اینترتینمنت گفت:

ما اعتقاد داریم که ساخت یک سریال تلویزیونی برای این بازی یک اتفاق فوق العاده است. ما بی‌صبرانه منتظر هستیم تا کار تیم بااستعداد Fox21 را ببینیم که چگونه قرار است دنیا و اتمسفر تاریک بازی را در یک سریال تلویزیونی نمایش دهد.

بازی Vampyr که هم‌اکنون برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شده است، توانست از زومجی نمره ۸ را کسب کند و خلاصه نقد آن به شرح زیر است:

اگر انتظار یک بازی اکشن سریع از Vampyr نداشته باشید، قطعا اوقات خوشی را در آن خواهید گذارند. تنوع شخصیت‌های فرعی، دیالوگ‌های شاخه‌ای و داستان جذاب و درگیر کننده وقتی کنار یک فضاسازی عالی با گرافیک فنی و هنری فکرشده و موسیقی کاملا به‌جا قرار می‌گیرد، یک از بهترین تجربه‌های خون‌آشامی را می‌سازد اما وقتی مجبور می‌شوید اسلحه به دست بگیرید و با دشمنان مبارزه کنید، بازی بلافاصله جذابیتش را از دست می‌دهد. Vampyr یک بازی نقش‌آفرینی ماجراجویی خون‌آشامی بسیار خوب از تیمی خوش‌ذوق است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده