// شنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۰۱

راهنمای چالش های فصل پنجم بازی Fortnite | هفته ششم

فصل پنجم بازی Fortnite به رسم همیشه چالش‌های هفتگی را برای بازیکنان در نظر گرفته است که در این مطلب راهنمای هفته ششم از فصل پنجم را با شما عزیزان به اشتراک گذاشته‌ایم.

در هفته ششم چالش‌های فصل پنجم بازی Fortnite، شاهد چالش‌هایی هستیم که کابران در جریان آن‌ها باید با اسلحه‌های خاص دشمنان را از پای درآورند و از طرفی در هفته ششم کاربرانی که بتل‌پس ندارند نیز می‌توانند گنج این هفته را پیدا کنند. چالش‌های بازی فورتنایت در روزهای پنجشنبه عصر راس ساعت ۵:۳۰ به وقت ایران در دسترس قرار می‌گیرند که در این راهنما می‌توانید نحوه دریافت چالش‌های هفته ششم را مشاهده کنید.

چالش های هفته ششم فصل پنجم فورتنایت

چالش‌های تمامی بازیکنان

  • Deal Headshot Damage to Opponents (میزان آسیب رسانی ۵۰۰)
  • Harvest Building Resources with a Pickaxe (منابع جمع کنید/سه هزار عدد)
  • Search Where the Stone Heads are Loocking (پیدا کردن گنج/درجه سختی Hard)

چالش‌های دارندگان بتل‌پس

  • Search Chests in Lonely Lodge (پیدا کردن صندوق/هفت عدد)
  • Complete Timed Trials (کامل کردن چالش‌های زمانی/پنج عدد)
  • Minigun or Light Machine Gun Eliminations (دو عدد/درجه سختی Hard)
  • Eliminate Opponents in Tilted Towers (سه نفر/درجه سختی Hard)

در چالش‌های هفته ششم فصل پنجم کاربرانی که بتل پس بازی را خریداری نکرده‌اند نیز می‌توانند به دنبال گنج یا همان ستاره بتل‌پس باشند و آن را پیدا کنند. در اولین چالش تمامی کاربران، باید از طریق هدشات کردن دشمنان میزان آسیب رسانی را به رقم ۵۰۰ برسانند و مهم نیست در یک بازی این کار را انجام دهید یا در طی بازی‌های متفاوت. دومین چالش هفته ششم یک چالش زمان‌بر به حساب می‌آید اما آسان و راحت است و سختی خاصی ندارد. تنها کافی است وارد حالت 50v50 شوید و به یک منطقه خلوت و پر از ساختمان بروید. حال از طریق تبرتان شروع کنید به خراب کردن درخت‌ها، ساختمان‌ها و هر موردی که می‌بینید. زمانی که تعداد منابع‌تان به رقم ۳۰۰۰ رسید، این چالش تکمیل می‌شود. 

در جریان اولین چالش کاربران بتل‌پس باید همانند هفته‌های گذشته هفت صندوق را باز کنید که این بار، محیط Lonely Lodge برای این کار در نظر گرفته شده است. بهترین راه این است که بگذارید چند روزی بگذرد تا بتوانید راحت‌تر این چالش را کسب کنید. با این حال بهترین نقطه برای جمع‌آوری صندوق در محیط Lonely Lodge، برج دیده‌بانی است که در این منطقه قرار دارد. در سومین چالش باید از طریق اسلحه LMG یا Mini Gun داخل بازی دو دشمن را از پای درآورید. در حالت کلی انجام این چالش سخت نیست اما مشکل اینجا است که در این حالت شانس دریافت این دو نوع اسلحه در بازی فورتنایت بسیار کاهش می‌یابد و به سختی LGM یا Minigun پیدا خواهید کرد. در چالش کشتن دشمنان نیز این بار منطقه Tilted Towers برای کاربران در نظر گرفته شده است. Tilted Towers را می‌توان محبوب‌ترین و شلوغ‌ترین منطقه بازی Fortnite در نظر گرفت و به راحتی می‌توانید این چالش را کسب کنید؛ فقط یادتان باشد که زودتر از سایرین وارد ساختمان مورد نظرتان شوید.

چالش Complete Timed Trials

در میان هفت چالش هر هفته بازی Fortnite، یکی از چالش‌ها حالت مینی گیم دارد و در مینی گیم این هفته، باید چالش‌های زمانی یا همان Timed Trialها را انجام بدهید. در واقع چالش‌های زمانی شما را مجبور به جمع‌آوری تعدادی آیتم در زمانی مشخص می‌کند. حال بعضی از این آیتم‌ها در کنار یکدیگر هستند و جمع‌آوری‌شان ساده است؛ در حالی که بعضی دیگر نیازمند ساخت و ساز یا استفاده از اتومبیل گلف بازی است. در ادامه می‌توانید محل چالش‌های زمانی هفته ششم بازی فورتنایت را در زومجی مشاهده کنید.

چالش های هفته ششم فصل پنجم فورتنایت

چالش های هفته ششم فصل پنجم Fortnite

  • جنوب شرقی منطقه Junk Junction
  • جنوب شرقی منطقه Lazy Links یا شمال غربی منطقه Tomato Town کنار رودخانه‌ای که در آن منطقه قرار دارد
  • منطقه Lonely Lodge روی سقف بزرگ‌ترین خانه منطقه
  • جنوب غربی منطقه Paradise Palms و نزدیک به پمپ بنزین
  • غرب منطقه Salty Springs
  • منطقه Snobby Shores روبه‌روی اولین خانه از سمت چپ

چالش Search Where the Stone Heads are Loocking

چالش پیدا کردن ستاره بتل‌پس این هفته نقشه ندارد و از روی نوشته‌ای که برای شما در نظر گرفته شده است، باید محل این ستاره یا همان گنج را پیدا کنید. در تیتر آمده است محلی که Stone Headها به آن نگاه می‌کنند. در بازی فورتنایت ۶ الی ۷ سنگ وجود دارد که شبیه به سر انسان هستند و هرکدام به منطقه‌ای مشخص نگاه می‌کنند. منطقه نهایی، در جنوب غرب منطقه Salty Springs قرار دارد. اگر به این منطقه نگاه کنید، دو تپه می‌بینید که یکی از آن‌ها کوچک‌تر است و روی این تپه ستاره مورد نظر قرار گرفته است.

چالش های هفته ششم فصل پنجم فورتنایت

پس از تمام کردن تمامی چالش‌های هفته ششم از فصل پنجم بازی فورتنایت، نوبت به پیدا کردن ستاره اصلی می‌رسد. درواقع این ستاره زمانی در دسترس قرار می‌گیرد که تمامی چالش‌ها را با موفقیت پشت سر گذاشته باشید. ستاره این هفته در منطقه Risky Reels قرار دارد. در ردیف اول اتومبیل‌هایی که در این منطقه ردیف شده‌اند، یک اتومبیل قرمز رنگ قرار دارد که پشت آن ستاره نهایی قرار داده شده است.

چالش های هفته ششم فصل پنجم فورتنایت


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده