نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۰۰

زمان انتشار بازی ایندیانا جونز و Avowed لو رفت

مایکروسافت احتمالا برای رونمایی از زمان عرضه چندین بازی فرست-پارتی در رویداد Xbox Games Showcase برنامه دارد.

مایکروسافت فهرستی غنی از بازی‌های فرست-پارتی را برای انتشار در سال ۲۰۲۴ آماده کرده است. با اینکه زمان عرضه برخی از این آثار اعلام شده است، بازی‌هایی نیز تاریخ انتشار دقیقی ندارند. اکنون رسانه The Verge گزارش داد که ردموندی‌ها برای رونمایی از تاریخ عرضه برخی از این بازی‌ها در نمایشگاه تابستانی ایکس باکس برنامه دارند.

مایکروسافت اخیرا تأیید کرد که رویداد Xbox Games Showcase در تاریخ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ (۹ ژوئن ۲۰۲۴) برگزار خواهد شد. گزارش رسانه ورج نشان می‌دهد که زمان انتشار برخی از آثار فرست-پارتی ایکس باکس نظیر بازی Indiana Jones and the Great Circle و بازی Avowed در این رویداد اعلام می‌شود. همان‌طور که این رسانه ادعا می‌کند، طرفدارها باید در ماه دسامبر ۲۰۲۴ منتظر بازی ایندیانا جونز و در ماه نوامبر ۲۰۲۴ منتظر بازی اِواود باشند.

گزارش‌های پیشین از عرضه بازی Indiana Jones در ماه دسامبر و بازی Avowed در پاییز حکایت داشتند. گزارش ورج زمان انتشار نسخه بعدی Call of Duty، بازی Microsoft Flight SImulator 2024 و بسته الحاقی Shattered Space استارفیلد را نیز فاش می‌کند. شایعاتی از معرفی Gears 6 در رویداد آتی ایکس باکس به گوش می‌رسند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده