// شنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۹

راهنمای چالش های فصل پنجم بازی Fortnite | هفته سوم

فصل پنجم بازی Fortnite به رسم همیشه چالش‌های هفتگی را برای بازیکنان در نظر گرفته است که در این مطلب راهنمای هفته سوم از فصل پنجم را با شما عزیزان به اشتراک گذاشته‌ایم.

در هفته سوم چالش‌های فصل پنجم بازی Fortnite، شاهد چالش‌هایی هستیم که بیشتر روی جست‌وجو و گشت و گذار در محیط تمرکز دارند و بازیکنان برای پیدا کردن‌شان، باید مدام محیط‌های مختلفی را بگردند و برای پیدا کردن آیتم‌های مورد نظر زیرک باشند. چالش‌های بازی فورتنایت در روزهای پنجشنبه عصر در دسترس قرار می‌گیرند که در این راهنما می‌توانید نحوه دریافت چالش‌های هفته سوم را مشاهده کنید.

چالش‌های هفته سوم فصل پنجم فورتنایت

چالش‌های تمامی بازیکنان

  • Deal to Opponents in a Single Match (در یک بازی میزان آسیب رسانی خود را به رقم ۵۰۰ برسانید)
  • Use a Launchpad (از یک سکوی پرتاب استفاده کنید)
  • Follow the Treasure Map found in Flush Factory (درحه سختی Hard)

چالش‌های دارندگان بتل‌پس

  • Search Chests in Fatal Fields (هفت عدد)
  • Shoot a Clay Pigeon at Different Locations (پنج عدد)
  • Elimination Opponents in Hunted Hills (پنج عدد)
  • Explosive Weapon Eliminations (سه نفر/درجه سختی Hard)

در جریان چالش‌های هفته سوم بازی Fortnite، مثل همیشه سه چالش ابتدایی مخصوص تمامی بازیکنان است که به رنگ خاکستری نمایش داده می‌شوند. اولین چالش این هفته، مربوط به آسیب رساندن به دشمنان است؛ تفاوت چالش این هفته با دو هفته پیشین این است که باید میزان آسیب رسانی‌تان را به رقم ۵۰۰ برسانید. شاید با خود بگویید که ۵۰۰ برای یک مسابقه زیاد است اما نگران نباشید؛ چرا که با کشتن دو الی سه نفر به راحتی می‌توانید آن را کسب کنید و بهترین گزینه، حالت 50v50 است. دومین چالش را می‌توان ساده‌ترین چالش هفته سوم دانست. تنها کافی است از یک سکوی پرتاب یا همان آیتم Launch Pad استفاده کنید و مهم نیست که خودتان آن را پیدا می‌کنید یا از لانچ پد سایرین استفاده می‌کنید.

در بخش چالش‌های ویژه کاربرانی که بتل‌پس را خریداری کرده‌اند، چالش‌هایی را مشاهده می‌کنیم که بازیکن را به تکاپو و جست‌وجو می‌اندازد. اولین چالش این است که در منطقه وسیع Fatal Fields هفت صندوق را باز کنید. بهترین کار این است که بگذارید چند روز از شروع این چالش‌ها بگذرد و سپس به راحتی وارد منطقه‌ی ذکر شده شوید و صندوق‌ها را باز کنید. سومین چالش هم کشتن دشمنان در منطقه Hunted Hills است که شدیدا پیشنهاد می‌کنم این چالش را در همین روزهای ابتدایی بگیرید؛ زیرا Hunted Hills محیطی است که کمتر بازیکنی وارد آن می‌شود و اگر این چالش را پشت گوش بیاندازید، در روزها یا هفته‌های آینده حسابی اذیت می‌شوید. آخرین چالش هفته سوم کشتن دشمنان از طریق سلاح انفجاری است؛ به عبارتی تنها و تنها باید سایر بازیکنان را از طریق RPG یا راکت لانچر از بین ببرید.

چالش Shoot a Clay Pigeon at Different Locations

 چالش تیراندازی به Clay Pigeon را می‌توان یکی از چالش‌های جذاب و سرگرم کننده هفته سوم دانست. در جریان این چالش شما باید به سراغ دستگاه‌های پرتاب دیسک بروید و زمانی که آن را فعال کردید، منتظر بمانید تا یک دیسک از دستگاه خارج شود و سپس با اسلحه‌تان به آن شلیک کنید. شاید در نگاه اول انجام این کار کمی سخت باشد اما کافی است یک شاتگان داشته باشید تا به راحتی، دیسک‌های به پرواز درآمده را از بین ببرید. در ادامه تصویر دستگاه‌های پرتاب دیسک و محل‌هایشان نمایش داده شده است.

چالش‌های هفته سوم فصل پنجم فورتنایت

چالش‌های هفته سوم فصل پنجم فورتنایت

با توجه به عکسی که مشاهده می‌کنید، در مناطق زیر می‌توانید Clay Pigeonها را پیدا کنید:

  • جنوبی‌ترین نقطه محیط Paradise Palms
  • منطقه مشترک بین سه منطقه Greasy Grove، Shifty Shafts و Flush Factory که در جنوب غربی نقشه بازی قرار دارد
  • سمت راست منطقه Loot Lake
  • شمال منطقه Lonely Lodge
  • سمت راست منطقه Lazy Links
  • جنوب منطقه Hunted Hills و سمت چپ منطقه Pleasent Park

چالش Follow the Treasure Map found in Flush Factory

به رسم سنت همیشه باید یک گنج را پیدا کنید که در تصویر زیر محل نهایی گنج نمایش داده شده است که روی High Ground یا همان کوه‌های سمت چپ منطقه Salty Springs است. البته نقشه این گنج در منطقه Flush Factory است و اگر حوصله رفتن و پیدا کردن نقشه گنج را نداشتید، می‌توانید با مشاهده عکس زیر محل دقیق گنج را مشاهده کنید.

چالش‌های هفته سوم فصل پنجم فورتنایت

زمانی که تمامی چالش‌های هفته سوم را دریافت کردید، یک چالش مخفی و ویژه برای شما در نظر گرفته می‌شود. در واقع هر هفته همین روند تکرار می‌شود و در انتها یک چالش دیگر نیز در دسترس قرار می‌گیرد که باید به یک منطقه خاص بروید و آیکون مورد نظر را بردارید. در هفته سوم پس از انجام تمامی کارها کافی است وارد شمال شرقی محیط Wailing Woods شوید و پایین خانه چوپی، ستاره مورد نظر را بردارید که در تصویر زیر نشان داده شده است.

چالش‌های هفته سوم فصل پنجم فورتنایت


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده