// شنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۹

راهنمای چالش های فصل پنجم بازی Fortnite | هفته پنجم

فصل پنجم بازی Fortnite به رسم همیشه چالش‌های هفتگی را برای بازیکنان در نظر گرفته است که در این مطلب راهنمای هفته پنجم از فصل پنجم را با شما عزیزان به اشتراک گذاشته‌ایم.

در هفته پنجم چالش‌های فصل پنجم بازی Fortnite، شاهد چالش‌هایی هستیم که بیشتر جنبه سرگرمی دارند و جدا از چالش‌های هفته گذشته، کمتر بازیکنان را درگیر درجه سختی و کشتن افراد می‌کنند. چالش‌های بازی فورتنایت در روزهای پنجشنبه عصر راس ساعت ۵:۳۰ به وقت ایران در دسترس قرار می‌گیرند که در این راهنما می‌توانید نحوه دریافت چالش‌های هفته پنجم را مشاهده کنید.

چالش‌های فصل پنجم هفته پنجم فورتنایت

چالش‌های تمامی بازیکنان

  • Search Chests in Junk Junction (پیدا کردن صندوق/هفت عدد)
  • Use Rift Portals (از پورتال‌های داخل بازی استفاده کنید/سه عدد)
  • Eliminate Opponents in a Single Match (درجه سختی Hard/ سه نفر)

چالش‌های دارندگان بتل‌پس

  • Dead Damage to Players With a Clinger, Stink Bomb or Grenade (میزان آسیب رسانی ۳۰۰)
  • Hit a Golf ball from tee to Green of Different Holes (گلف بازی کردن)
  • Follow th Treasure Map Found in Snobby Shores (پیدا کردن گنج/درجه سختی Hard)
  • Eliminate Opponents in Shifty Shafts (سه نفر/درجه سختی Hard)

چالش‌های هفته پنجم بیشتر جنبه سرگرمی دارند. در بخش چالش‌های تمامی بازیکنان، اولین چالشی که با آن مواجه می‌شوید، چالش پیدا کردن صندوق است که هر هفته این چالش را شاهد هستیم. همانند گذشته تنها کافی است وارد منطقه مورد نظر (Junk Junction) شوید و صندوق‌ها را باز کنید. در روزهای ابتدایی باز کردن صندوق‌ها کمی زمان‌بر است و پیشنهاد می‌شود چند روز صبر کنید و با خیالی راحت به سراغ باز کردن صندوق‌های این منطقه بروید. چالش دوم را می‌توان یک چالش سرگرم کننده و جذاب دانست. در جریان این چالش باید از سه پورتال داخل بازی عبور کنید؛ پورتال‌ها، دریچه‌هایی هستند که با ورود به آن‌ها از شکاف داخل آسمان به محیط پرتاب می‌شوید. در جریان چالش سوم نیز باید در یک بازی سه بازیکن دیگر را از بین ببرید. کاربرانی که بتل پس دارند، می‌توانند این چالش را با چالش ویژه خود که کشتن دشمنان در منطقه‌ای خاص است، ترکیب کنند.

در اولین چالش کاربران بتل‌پس، آسیب رساندن به دشمنان از طریق مواد منفجره را داریم. در این جا باید از طریق بمب‌های چسبان، بمب دودزا و نارنجک به دشمنان آسیب برسانید. آخرین چالش دارندگان بتل‌پس نیز مربوط به کشتن دشمنان در منطقه Shifty Shafts است. بهترین کار این است که این چالش را با کشتن سه نفر در یک مسابقه ترکیب کنید و انجام این کار سخت نیست فقط باید در نحوه فرود آمدن دقت کنید که زودتر از بقیه، در قسمتی از Shifty Shafts وارد شوید که اسلحه و صندوق وجود دارد.

چالش Hit a Golf ball from tee to Green of Different Holes

 چالش گلف بازی کردن یکی از سرگرم کننده‌ترین چالش‌های بازی فورتنایت است که عملا حکم یک مینی گیم را دارد. در این چالش باید بگردید و چاله‌های گلف را پیدا کنید و با توپ گلف خود، گلف بازی کنید. اولین توپ گلف را در Tierهای ابتدایی دریافت می‌کنید و یادتان باشد که حتما آن را جزو آیتم‌های خود قرار بدهید. در ادامه وارد منطقه Lazy Links شوید که بخش‌های متعددی برای این کار در نظر گرفته شده است و بیش از پنج سوراخ گلف را مشاهده می‌کنید. حال کافی است هدف‌گیری کنید و توپ‌ها را وارد سوراخ کنید.

چالش‌های فصل پنجم هفته پنجم فورتنایت

چالش Follow th Treasure Map Found in Snobby Shores

چالش گنج هفته پنجم از فصل پنجم بازی Fortnite همانند بعضی از هفته‌های گذشته سرنخ و نکته ندارد که از روی آن‌ها جای نقشه را حدس بزنید؛ این در حالی است که محل نقشه گنج به شما داده شده که در منطقه Snobby Shores (اولین خانه از سمت چپ) است و زمانی که به نقشه گنج نگاه کنید، ساختمان‌های Hunted Hills را مشاهده می‌کنید. حال وارد این منطقه شوید و با توجه به عکس زیر، گنج این هفته را پیدا کنید.

چالش‌های فصل پنجم هفته پنجم فورتنایت

چالش‌های فصل پنجم هفته پنجم فورتنایت

پس از تمام کردن تمامی چالش‌های هفته پنجم از فصل پنجم بازی فورتنایت، نوبت به پیدا کردن ستاره اصلی می‌رسد. درواقع این ستاره زمانی در دسترس قرار می‌گیرد که تمامی چالش‌ها را با موفقیت پشت سر گذاشته باشید. ستاره این هفته در نقشه زیر نمایش داده شده است که روی ساختمان بسیار کوچکی در مرز میان بخش کویری و بخش جنگلی بازی است. البته نکته جالب این هفته این است که در تصویر پس زمینه هفته پنجم، جای ستاره نمایش داده شده است.

چالش‌های فصل پنجم هفته پنجم فورتنایت

چالش‌های فصل پنجم هفته پنجم فورتنایت


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده