نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۰۴

زمان برگزاری شوکیس جدید ایکس باکس در سال ۲۰۲۴ تایید شد

مایکروسافت به شکلی رسمی از برگزاری شوکیس جدید ایکس باکس در سال ۲۰۲۴ به‌همراه یک دایرکت در ماه آینده خبر داده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، زمان برگزاری Xbox Games Showcase 2024 تایید شده است. مایکروسافت امروز اعلام کرد که شوکیس جدید ایکس باکس در روز یکشنبه، ۹ ژوئن ۲۰۲۴ (۲۰ خرداد ۱۴۰۳) در سال ۲۰:۳۰ به وقت ایران برگزار خواهد شد. پس از پایان شوکیس هم طرفداران می‌توانند منتظر دایرکت اختصاصی یک بازی باشند که نام این بازی اعلام نشده است، اما طبق تصویر منتشر شده می‌توان انتظار داشت که در این دایرکت به شکل کامل از بازی جدید Call of Duty رونمایی شود.

مایکروسافت همچنین تایید کرد که در این رویداد می‌توانید منتظر بازی‌های جدید ایکس باکس، بتسدا و اکتیویژن بلیزارد به‌همراه شرکت‌های همراه باشید. در حال حاضر اطلاعات بیشتری جز اینکه می‌توانیم منتظر بازی‌های بزرگ مایکروسافت در سال ۲۰۲۴ و ۲۰۲۵ باشیم، در دسترس نیست و همچنین ظاهرا باید آماده معرفی بازی Gears 6 در شوکیس جدید ایکس باکس باشیم. رسانه The Verge هم تایید کرد که بازی جدید کالاف دیوتی در دایرکت اختصاصی پس از شوکیس رونمایی خواهد شد.

این رسانه همچنین ادعا کرد که بسته‌الحاقی Shattered Space بازی استارفیلد برای عرضه در ماه سپتامبر (شهریور یا مهر)، بازی Call of Duty جدید برای عرضه در ماه اکتبر (مهر یا آبان)، دو بازی Avowed و Microsoft Flight Simulator 2024 برای عرضه در ماه نوامبر (آبان یا آذر) و بازی Indiana Jones and the Great Circle برای عرضه در ماه دسامبر امسال (آذر) در نظر گرفته شده‌اند. The Verge ادعا کرد که تمرکز شوکیس ایکس باکس روی بازی‌های ۲۰۲۴ و ۲۰۲۵ مایکروسافت است.


منبع Gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده