نویسنده: حسن اکرامی
// سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۳۵

بازی Alan Wake 2 به سودآوری نرسیده است

شرکت رمدی تایید کرد بازی Alan Wake 2 هنوز هزینه توسعه و تبلیغات خود را جبران نکرده است.

بازی ترسناک Alan Wake 2 پس از عرضه در سال گذشته مورد تحسین گسترده منتقدان قرار گرفت. این بازی تا ابتدای فوریه ۲۰۲۴ بیش از ۱.۳ میلیون نسخه در سراسر جهان به فروش رساند و رکورد سریع‌ترین فروش زمان عرضه در تاریخ بازی‌های شرکت Remedy را به خود اختصاص داد. حالا به‌نظر می‌رسد این بازی با وجود شروعی بسیار خوب، موفق نشده است سودآوری کافی داشته باشد.

شرکت رمدی در گزارش عملکرد مالی اخیر خود اعلام کرد بازی Alan Wake 2 هنوز به‌‎طور کامل هزینه‌های توسعه و بازاریابی خود را جبران نکرده است که نشان می‌دهد رمدی هنوز درآمدی از این دنباله به‌دست نیاورده است. بااین‌حال رمدی خاطرنشان کرد آلن ویک 2 بخش قابل‌توجهی از هزینه‌های گفته شده را بازگردانده و فروش آن با میانگین قیمتی بالایی ادامه دارد. همچنین رمدی ادامه توسعه بسته‌های الحاقی پولی این بازی را تایید کرد.

بازی ترسناک و بقای Alan Wake 2 برای بازیکن‌های کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس تنها به‌صورت دیجیتالی در دسترس است. این بازی در بهار امسال حالت فوتو مود رایگان دریافت می‌کند. رمدی تایید کرده است به‌دنبال گسترش هردو مجموعه کنترل و آلن ویک است و تمایل دارد دنباله‌های هر دو سری را به‌شکلی منظم‌تر عرضه کند.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده