نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۳۰

زمان عرضه کالاف دیوتی ۲۰۲۴ فاش شد

رسانه ورج زمان عرضه بازی‌های Call of Duty: Black Ops Gulf War و Microsoft Flight Simulator 2024 را فاش کرد.

شرکت مایکروسافت اخیرا تأیید کرد که رویداد Xbox Games Showcase در تاریخ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ (۹ ژوئن ۲۰۲۴) برگزار می‌شود. باتوجه‌به بازی‌های فرست-پارتی زیادی که برای انتشار در سال جاری برنامه‌ریزی شده است، می‌توان انتظار یک شوکیس هیجان‌انگیز را داشت. اکنون در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که رسانه ورج در گزارش جدیدی به رونمایی از زمان عرضه چندین بازی فرست-پارتی ایکس باکس در رویداد پیش‌رو اشاره کرده است.

همان‌طور که رسانه The Verge گزارش داد، زمان انتشار کالاف دیوتی ۲۰۲۴ در رویداد تابستانی ایکس باکس اعلام می‌شود. ظاهرا این بازی Call of Duty: Black Ops Gulf War نام دارد و دارای یک کمپین کاملا جهان-باز است. رسانه ورج می‌گوید که طرفدارها باید در ماه اکتبر منتظر عرضه این نسخه باشند؛ درحالی‌که بسته الحاقی Shattered Space بازی Starfield در ماه سپتامبر از راه می‌رسد. تاد هاوارد اخیرا به عرضه این بسته در پاییز اشاره کرد.

به‌نظر می‌رسد که جزئیات بیشتری از Microsoft Flight Simulator 2024 نظیر زمان انتشار بازی در رویداد Xbox Games Showcase منتشر خواهد شد. رسانه ورج در ادامه تاریخ عرضه بازی Indiana Jones and the Great Circle و بازی Avowed را نیز فاش کرد. گزارش‌های قبلی حاکی از این بودند که نسخه بعدی Gears of War نیز در رویداد آتی ایکس باکس معرفی می‌شود؛ هرچند این موضوع به تأیید مایکرسافت نرسیده است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده