// چهار شنبه, ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۴۵

فیلم چهار شگفت انگیز در جهان موازی جریان دارد؟

به‌نظر می‌رسد که وقایع فیلم The Fantastic Four در زمان آینده و جهانی جایگزین روی خواهد داد.

برخی از طرفدارها باتوجه‌به فضای تصویر رسمی فیلم چهار شگفت‌انگیز و شایعات انتشاریافته حدس زدند که اتفاقات این فیلم در زمان گذشته و حوالی دهه ۱۹۶۰ جریان دارد و در جهانی به غیر از دنیای اصلی مارول اتفاق خواهد افتاد. اما مدتی قبل شرکت مارول در تاریخ ۴ آوریل پوستر جدیدی از فیلم The Fantastic Four منتشر کرد که شخصیت جانی استورم (مشعل انسانی) بر فراز شهری عجیب قرار داشت و احتمالا این انتخاب مارول عامدانه انجام شده است.

اگر با دقت به این تصویر فیلم The Fantastic Four نگاه کنید، شکل و شمایل این شهر به هیچ‌کدام از شهرهای معروف دنیای اصلی مارول شباهتی ندارد و دارای المان‌های متمایز، علمی-تخیلی و آینده‌نگرانه است. همچنين آنچه از ابتدا تاکنون در زمین-۶۱۶ به نمایش درآمده است، در هیچ نقطه‌ای از زمان شبیه به این تصویر نیست.

شخصیت هیومن تورچ در فیلم چهار شگفت‌انگیز

جزئیات شهر نمایش داده شده پوستر فیلم چهار شگفت‌انگیز

اگر این حدس‌و‌گمان به‌صورت مستقیم از سوی مارول هم تایید شود، آن‌ها برای اولین فیلم فاز ششم دست به انتخاب جسورانه‌ و خلاقانه‌ای زده‌اند. جریان داشتن کامل فیلم در جهان موازی و آینده برای معرفی گروه جدیدی از شخصیت‌ها، اولین‌بار خواهد بود که در MCU رخ می‌دهد.

باتوجه‌به اینکه این جهان، آینده‌نگر طراحی شده و بیرون از دنیای اصلی مارول است، مشابه با سریال What If می‌تواند اجازه ریسک‌پذیری بیشتری به تيم سازندگان برای روایت داستان‌های تازه‌ بدهد و از لحاظ بصری هم در MCU منحصربه‌فرد خواهد بود. همچنین تمرکز روی خط زمانی دیگری به غیر از خط زمانی اصلی، خط داستانی مولتی‌ورس را بسط می‌دهد و اگر شرایط مطابق کمیک جنگ‌های مخفی پیش برود، با شرورهای شایعه‌شده فیلم چهار شگفت‌انگیز مثل گالاکتوس و دکتر دووم، مقدمات و زمینه‌چینی برای فیلم عظیم Avengers: Secret Wars آغاز می‌شود.

پدرو پاسکال در نقش رید ریچاردز / آقای شگفت‌انگیز، ونسا کربی در نقش سو استورم / زن نامرئی، جوزف کوئین در نقش جانی استورم / مشعل انسانی، ابن ماس-بچراک در نقش بن گریم / تینگ و جولیا گارنر در نقش شالا-بال / سیلور سرفر ازجمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Fantastic Four به ایفای نقش خواهند پرداخت. همچنین جست‌وجو برای انتخاب بازیگر نقش گالاکتوس به‌عنوان شخصیت شرور اصلی فیلم ادامه دارد و برخی گزارش‌ها به حضور نورین راد نسخه دیگری از سیلور سرفر هم اشاره می‌کنند.

فیلم The Fantastic Four در تاریخ ۳ مرداد ۱۴۰۴ (۲۵ جولای ۲۰۲۵) روی پرده‌های سینما خواهد رفت. مت شکمن، کارگردان سریال WandaVision وظیفه کارگردانی ریبوت فیلم Fantastic Four را براساس فیلمنامه‌ای از جاش فریدمن، نویسنده فیلم Avatar: The Way of Water برعهده دارد. مراحل فیلم‌برداری فیلم چهار شگفت‌انگیز از تابستان سال جاری آغاز خواهد شد.


منبع TheDirect
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده