// پنجشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۵۹

معرفی بازی موبایل EQQO

بازی موبایل EQQO سرگذشت مادر و فرزندی نابینا را در یک داستان هنری و فضای باستانیی  روایت می‌کند. با زومجی و معرفی این بازی همراه شوید.

بازی موبایل EQQO اثر جالب توجهی از Parallel Studio است که فضاسازی بسیار جالبی دارد و داستان درگیر کننده مادر و فرزند نابینایش را به تصویر می‌کشد. هدف کلی داستان رساندن یک تخم مرغ به درختی موسوم به درخت مادر است که در این راه چالش‌های زیادی وجود خواهد داشت. مادر روایتگر داستان بازی است و فضای هنری این بازی اندروید، ساعت‌ها بازیکنان را درگیر خودش می‌کند.

داستان این بازی توسط مادر EQQO روات می‌شود و با الهام گیری از افسانه‌ها و معماری باستانی اتیوپی، توانسته است فضاسازی بسیار هنرمندانه‌ای را صورت دهد. چنین روندی باعث ایجاد روایتی می‌شود که این پسرک باید با همراه مادرش آن را طی کند و چشمان نابینای خود را به دست کنترل مادرش بسپارد. شما در واقع هدایتگر این پسر نابینا هستید و باید با عبور دادن وی از موانع و پازل‌های مختلف، بتوانید تخم مرغ خواسته شده توسط درخت مادر را سالم به مقصد برسانید. این روایت کلی داستان بازی را شامل می‌شود و می‌توان گفت که به بهترین شکل ممکن توسط عناصر هنری بازی، پوشش داده شده است. در بین راه، پازل‌های بازی راحت‌ترین موانع شما هستند و شیاطین بازی از هر کاری برای جلوگیری از حرکت شما استفاده می‌کنند. لحظه به لحظه بازی به صورت هنرمندانه دنبال می‌شود و یکی از بهترین آثار این سبک را در پلتفرم موبایل شاهد هستیم.

EQQO

محیط‌های مرموز بسیاری در بازی وجود دارد که باید بتوانید به شناسایی آن‌ها پردازید و از شهرهای اسرارآمیز زیادی عبور کنید. شهرهای اتیوپی از اتمسفر خاصی بهره می‌برند و چنین امری باعث ترس و دلهره پسرک می‌شود. در این هنگام مادرش است که باید با بیان دیالوگ‌های پراحساس، پسرک را امیدوار به ادامه دادن کند و نیروی تازه‌ای برایش باشد. چنین روندی تا لحظه پایان بازی جریان دارد و به همین خاطر تمرکز روی چندین مسئله حیاتی، کار چندانی راحتی نخواهد بود. اهریمن‌های بازی طوری طراحی شده‌اند که همواره جهان بازی را سیاه و کدر می‌کنند و باعث می‌شود که راه صحیح قابل تشخیص نباشد. در این هنگام باید به چشمان مادر اعتماد و نیروهای تاریکی را دفع کنید.  شما باید به صورت استراتژیک مسیر حرکتی پسرک را طوری تعیین کنید که گرفتار تله‌ها نشوید و شانسی برای حل کردن پازل‌ها داشته باشید. شما کنترلی روی دیالوگ‌ها ندارید و در حالت کلی باید به نحوه روایت داستان از زبان مادر، گوش فرا دهید.

رابطه بین مادر و پسر در این بازی، بسیار مشابه  رابطه‌ بین تریکو و پسرک بازی The Last Guardian است

معبد بازی یک مکانسیم خاصی دارد که برای عبور از آن باید بتوانید از قدرت تخم‌مرغ استفاده کنید و نیروهای تاریکی را دفع کنید. اسرار این مبعد طوری طراحی شده‌اند که تنها با بازگشت به گذشته خود می‌توانید آنها را درک کنید و از آن عبور کنید. روایت داستان گذشته شما، توسط مادرتان خواهد بود و در حین انجام گیم‌پلی بازی، همه داستان را برای شما بازگو خواهد کرد. روایت جالب توجهی که بازی ارائه می‌دهد، بسیار شبیه به همراهی پسرک در بازی The Last Guardian با تریکو است که همان تعامل را بین دو شخصیت اصلی بازی شاهد بودیم. حالا چنین روند مشابهی در یک پلتفرم موبایل پیاده سازی شده است و داستان دیگری را از سازندگان این اثر معمایی و ماجرایی شاهد هستیم.

EQQO

جهان بازی سرشار از المان‌های حماسی و عناصر هنری است

بازی EQQO را می‌توان اثر جالب توجهی دانست که روایت گیرا و جذابی دارد و همه عناصر در خدمت داستان هنری بازی قرار گرفته‌اند. رابطه جالب مادر و فرزند نابینایش به علاوه موسیقی متن بازی تا طراحی عالی محیط، ما را به یاد رابطه جذاب پسرک و تریکو از بازی The Last Guardian می‌اندازد که وجود تنها دو شخصیت محدود یک اثر عالی را خلق کرده بودند. این بازی نیز چیزی در این زمینه کم ندارد و می‌توان گفت المان‌های هنری آن کلیت بازی را تشکیل می‌دهند. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور برای سیستم عامل اندروید دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید EQQO


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده