// پنجشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۸

لایو استریم بازی Call Of Duty: Black Ops 4 با محوریت بخش چند نفره برگزار می شود

کمپانی اکتیویژن اعلام کرده است که امروز لایو استریم بازی Call Of Duty: Black Ops 4 با تمرکز روی بخش چند‌نفره آن برگزار خواهد شد.

پانزدهمین بازی سری Call of Duty که با نام بازی Call Of Duty: Black Ops 4 شناخته می‌شود، یکی از بازی‌های مورد‌انتظار سال جاری است. به مانند بازی‌های پیشین مجموعه مذکور، حالت چند‌نفره یکی از اصلی‌ترین بخش‌های بازی است و استودیو Treyarch (تری آرک) قصد دارد با برگزاری یک لایو استریم جنبه‌های مختلف آن را به نمایش بگذارد. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، تاریخ و جزئیات این رویداد اعلام شده است.

استودیو تری آرک با انتشار پیامی در صفحه اختصاصی خود در شبکه اجتماعی توییتر اعلام کرده است که لایو استریم بخش چند‌نفره بازی Call Of Duty: Black Ops 4 امروز در ساعت ۱۰ صبح به وقت منطقه زمانی اقیانوس آرام (ساعت ۲۱:۳۰ به وقت تهران) برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند این لایو استریم را از طریق فیسبوک، توییچ و یوتیوب مشاهده کنند.

لایو استریم بخش چند نفره بازی Call of Duty: Black Ops 4

به‌واسطه لایو استریم بازی Call Of Duty: Black Ops 4، بازیکنان می‌توانند «نگاه نزدیکی» به نقشه‌های قابل تجربه در نمایشگاه E3 2018 داشته باشند. جزئیات دیگری از برنامه‌های استودیو تری آرک اعلام نشده است، با این حال استودیو مذکور در توییت جدا‌گانه‌ای خبر از حضور کلاس Firebreak (فایربریک) در غرفه کمپانی Activision (اکتیویژن) در نمایشگاه E3 2018 داده است. استودیو Treyarch مشخص نکرده است که حضور کلاس ذکر شده به شکل مجسمه خواهد بود یا این کلاس معرفی شده در بازی Call of Duty: Black Ops III در پنجمین بازی زیر‌مجموعه Black Ops قابل بازی خواهد بود.

لایو استریم بخش چند نفره بازی Call of Duty: Black Ops 4

با توجه به همکاری نزدیک کمپانی‌های Sony (سونی) و اکتیویژن و نمایش بازی‌های قبلی مجموعه کالاف دیوتی در کنفرانس کمپانی سونی، انتظار می‌رود که شاهد نمایشی از بازی Call of Duty: Black Ops 4 در کنفرانس این کمپانی باشیم. بازی Call of Duty: Black Ops 4 در تاریخ ۱۷ اسفند معرفی شد و با فاصله حدود دو ماهه اطلاعات مختلف آن از جمله تایید وجود حالت بتل رویال و نبود بخش داستانی اعلام شد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده