نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۵۷

تریلر گیم پلی بخش چندنفره Call of Duty: Black Ops 4؛ تایید وجود حالت بتل رویال و نبود بخش داستانی

کمپانی اکتیویژن دقایقی پیش اولین تریلر از گیم‌پلی بخش چندنفره بازی Call of Duty: Black Ops 4 را منتشر و اعلام کرد که بازی دارای حالت بتل رویال هم خواهد بود و در آن، خبری از بخش داستانی نیست. 

بازی Call of Duty: Black Ops 4 چندی پیش معرفی شد و اکتیویژن اعلام کرد که ساخت این بازی، بر عهده استودیو تری آرک خواهد بود. از آن زمان تا به امروز سازندگان اطلاعات مختلفی مثل حضور بخش زامبی یا برگشت سیستم Pick10 در بازی را ارائه کرده‌اند و در کنار آن، مشخص شده بود که امروز، ۲۷ اردیبهشت، این بازی رسما رونمایی خواهد شد. حال اولین تریلر بازی منتشر شده است که به بخش چندنفره آن مربوط می‌شود و در ادامه می‌توانید آن را تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

استودیو تری‌آرک همچنین اطلاعاتی هم از بخش چندنفره بازی ارائه کرده است. بر این اساس شخصیت‌های مختلفی را در بخش چندنفره بازی مشاهده خواهیم کرد که برخی از آن‌ها، در نسخه قبلی مجموعه Black Ops هم حضور داشتند. همچنین تیم سازنده تلاش زیادی برای شبیه‌سازی دقیق سلاح در بازی انجام داده است و هریک از سلاح‌ها خصوصیات خاص خود را خواهند داشت. به‌علاوه خبری از احیای خودکار سلامتی هم در بازی نخواهد بود. 

به‌علاوه استودیو تری‌آرک تدارک ویژه‌ای هم برای نسخه کامپیوتر بازی دیده است و برای این منظور، با استودیو بیناکس همراهی می‌کند تا تجربه‌ای عالی روی پی‌سی ارائه دهد. از طرف دیگر بازی Call of Duty: Black Ops 4 از طریق پلتفرم بتل.نت بلیزارد در دسترس خواهد بود. در نهایت تری‌آرک تایید کرد که در بازی شاهد بخش بتل رویال خواهیم بود؛ بخشی که Blackout نام دارد و در آن باید سعی کنید آخرین بازمانده در نبردی بزرگ باشید. همچنین بازی Call of Duty: Black Ops 4 یک بخش داستانی مثل نسخه‌های قبلی نخواهد داشت و به جای آن، مثلا در قالب یک سری مراحل تک‌نفره می‌توانید با خصوصیات و ویژگی‌های شخصیت‌های بخش چندنفره بازی آشنا شوید. 

بازی Call of Duty: Black Ops 4 در تاریخ ۲۰ مهر (۱۲ اکتبر) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی منتشر می‌شود.

نظر شما در مورد ویژگی‌های این بازی چیست؟


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده