// چهار شنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۴۵

فردا اطلاعات بیشتری از بخش چندنفره COD: Black Ops 4 منتشر می‌شود

به‌تازگی اعلام شده است که در جریان یک لایو استریم، اطلاعات بیشتری از بخش چندنفره بازی Call of Duty: Black Ops 4 منتشر خواهد شد.

بازی Call of Duty: Black Ops 4 را می‌توان یکی از پرحاشیه‌ترین بازی‌های این چند وقت اخیر دانست و با رونمایی رسمی آن، تمامی شایعات حول بخش داستانی به حقیقت پیوست و برای اولین بار، شاهد یک کالاف دیوتی بدون بخش داستانی هستیم. حال اگر از نمایش بازی و بخش چندنفره Black Ops 4 خوش‌تان آمد، می‌توانید منتظر یک لایو استریم از این بازی باشید.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو تری‌آرک (Treyarch) و کمپانی اکتیویژن (Activision)، سازنده و ناشر بازی Call of Duty: Black Ops 4، اعلام کرده‌اند که یک لایو استریم از بازی پخش خواهد شد که در جریان آن شاهد بخش چندنفره هستیم و اطلاعات بیشتری از این بخش در دسترس قرار خواهد گرفت. لایو استریم ذکر شده در روز پنجشنبه ۱۷ خردادماه (هفتم ژوئن) ساعت ۱۰ صبح به وقت PT (ساعت ۹:۳۰ شب به وقت ایران) برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق کانال توییچ، فیسبوک، یوتیوب و توییتر رسمی کالاف دیوتی، لایو استریم بازی COD: Black Ops 4 را تماشا کنند.

همچنین در ادامه گفته شده است که دیوید واندرهار و دن بانتینگ، کارگردان بخش طراحی و یکی از مدیرهای تری‌آرک، در این لایو استریم حضور خواهند داشت. شاید برای‌تان سوال پیش آید که آیا در این لایو استریم شاهد بخش Blackout هم هستیم یا نه که در جواب باید بگویم احتمالا شاهد این بخش نخواهیم بود؛ زیرا استودیو سازنده اعلام کرده که تنها بخش چندنفره به‌نمایش در می‌آید. از این‌رو نگاهی به تمامی نقشه‌های بازی Call of Duty: Black Ops 4 خواهیم داشت که در نمایشگاه E3 2018 نیز قابل بازی خواهند بود.

درآخر نظر شما کاربران زومجی در مورد بازی Call of Duty: Black Ops 4 چیست؟ آیا با نبود بخش داستانی، باز هم این بازی را تجربه خواهید کرد؟ بازی COD: Black Ops 4 در تاریخ ۲۰ مهر (۱۲ اکتبر) روی پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر منتشر می‌شود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده