// یکشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۳

باندل بدون داک نینتندو سوییچ در غرب عرضه نمی‌‌شود

شعبه آمریکایی نینتندو در مصاحبه‌ای اعلام کرد که باندل بدون داک نینتندو سوییچ که با نام Switch Dockless Bundle نیز شناخته می‌شود، به غرب راه پیدا نمی‌کند.

در جدیدترین اخبار کنسول های بازی شعبه آمریکایی کمپانی نینتندو (Nintendo) اعلام کرد که نسخه بدون داک کنسول نینتندو سوییچ که در ژاپن در دسترس کاربران قرار گرفته بود، در غرب عرضه نمی‌شود.

این اخبار به دست US Gamer منتشر شد که آنها در طی سوالاتی از شعبه آمریکایی نینتندو در مورد عرضه این بسته در غرب سوال کردند. مسئولین در جواب خود به US Gamer گفتند که «در حال حاضر برنامه‌ای برای آوردن این محصول به آمریکا ندارند.»

شاید خیلی از مخاطبان از نسخه بدون داک نینتندو سوییچ خبر نداشته باشند، اما باید بدانید که این محصول چندی پیش با قیمت ۲۶ هزار و ۹۷۸ ین (معادل ۲۴۶ دلار) در ژاپن به فروش رفته است. گفتنی است که کاربران توانستند کنسول را با کسر ۵۰ دلار از قیمت اصلی آن یعنی ۲۹۵ دلار به دست بیاورند و این موضوع باعث شد که برخی علاقه‌مندان به این کنسول بتوانند آن را ارزان‌تر خریداری کنند.

nintendo switch

با توجه به عکس فوق می‌توانید از محتویات باندل که با نام Switch Dockless Bundle شناخته می‌شود، مطلع شوید و در ادامه نیز به فهرست محتویات داخل جعبه نگاهی بیندازید:

  • کنسول نینتندو سوییچ
  • جوی کان سمت چپ و راست
  • نگهدارنده جوی کان سمت چپ و راست

یکی از دلایل عرضه کنسول بدون داک و ارزان‌تر نینتندو سوییچ این بود که سازندگان بر این باور بودند که هر فرد باید یک کنسول جداگانه در خانه داشته باشد. البته این موضوع که چرا این باندل فقط در ژاپن عرضه شده است و به دیگر مناطق راه پیدا نکرده است امری عجیب به شمار می‌رود. برخی اعتقاد دارند که وجود باندل‌های متنوع در مناطق مختلف باعث می‌شود که سردرگمی در انتخاب خریداران به‌ وجود بیاید. همچنین برخی از تحلیلگران یکی از دلایل شکست خوردن نینتندو Wii U را نیز همین مورد دانسته‌اند.

همچنین با توجه به گزارش‌های داده‌شده مربوط به خط افتادن صفحه سوییچ در موقع استفاده از Dock این کنسول، باندل Dock Free می‌توانست به انتخاب بسیار مناسبی برای علاقه‌مندان به این کنسول تبدیل شود. اگر قصد خرید این کنسول را دارید پیش از خریداری کردن آن، در زومجی می‌توانید به مطالب مختلف آن همچون ۱۰ ویژگی برتر، ویدیو جعبه گشایی و بررسی آن نگاهی بیندازید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده