نویسنده: بخش تبلیغات
// یکشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۹

۱۰‌ ویژگی کلیدی نینتندو سوییچ و خرید با ضمانت رسمی

کمپانی نینتندو یکی از کمپانی‌های قدرتمند است که به صورت تخصصی در زمینه کنسول و بازی فعالیت می‌کند.

کمپانی نینتندو یکی از کمپانی‌های قدرتمند است که به صورت تخصصی در زمینه کنسول و بازی فعالیت می‌کند. از تجارب درخشان این کمپانی طراحی بازی سوپر ماریو است که تقریبا تمامی گیمرها آن را به خوبی می‌شناسند. 

آشنایی با نینتندو سوییچ

نینتندو سوییچ یک کنسول بازی ترکیبی – خانگی است که برای اولین بار در اکتبر سال ۲۰۱۶ توسط کمپانی ژاپنی نینتندو معرفی شد. این کنسول بازی از زمان عرضه خود نظر کاربران زیادی را به خود جلب کرد که البته به خاطر داشتن ویژگی‌های منحصر به فرد این کنسول است. محبوبیت این کنسول تا حدی زیاد است که توانسته لقب «پرفروش‌ترین کنسول بازی» چندین ماه متوالی آمریکا را در سال ۲۰۱۷ از آن خود کند.

بازی‌های زیاد و محبوبی که برای این کنسول تولید شده هم کم نیستند و کاربران این کنسول می‌توانند از همه آن‌ها لذت ببرند.

چندی است که نینتندو سوییچ با ضمانت رسمی آروند در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است و کاربران حتی می‌توانند بنا به سلیقه خود این کنسول را همراه با باندل‌های متنوع بازی تهیه کنند.

در اینجا قصد داریم تا چند ویژگی کلیدی این کنسول محبوب را مورد بررسی قرار دهیم.

ویژگی کلیدی اول: قابلیت حمل

اجازه دهید تا اولین مورد را به بارزترین مشخصه این کنسول اختصاص بدهیم. نینتندو سوییچ یک کنسول بازی قابل حمل است! این کنسول دارای یک صفحه نمایش لمسی ۶.۲ اینچی است که قابلیت پخش با کیفیت 720p را دارد. در حقیقت شما می‌توانید با این کنسول در هرجایی که مایل هستید به بازی بپردازید. البته این همه ماجرا نیست و سوییچ می‌تواند با قرارگرفتن روی یک «داک» به تلویزیون شما متصل شده و نقش یک کنسول خانگی را داشته باشد.

ویژگی کلیدی دوم: Joy – Con  و بازی‌های دونفره

دسته های قرارگرفته روی این کنسول، جوی کان نام دارند. شما به وسیله این دسته‌ها می‌توانید در هر جایی و بدون محدودیت مکانی بازی کنید! مهم‌ترین موضوعی که در اینجا باید به آن اشاره کنیم، قابلیت بازی چند نفره است. شما می‌توانید با جداکردن جوی کان‌های سوییچ، با دوست خود به رقابت بپردازید! در این حالت جوی کان‌ها از دو طرف صفحه نمایش جدا می‌شوند و حکم دسته بازی برای دو نفر را دارند. حالا می‌توانید صفحه نمایش سوییچ را جلوی خود قرار داده و با دسته‌های محبوب جوی کان بازی کنید!

ویژگی کلیدی سوم: فن قدرتمند

یکی از مهم‌ترین موارد سخت‌افزاری کنسول‌های بازی، فن قدرتمند است. فن استفاده شده در کنسول نینتندو سوییچ علی‌رغم اینکه کوچک و آرام است، بسیار قدرتمند بوده و باعث شده تا این کنسول کمتر گرم یا داغ شود.

ویژگی کلیدی چهارم: استفاده راحت

کنسول نیتندو سوییچ یکی از ساده‌ترین کنسول‌های بازی نسبت به رقبا است. کمپانی نینتندو همواره سادگی در استفاده از کنسول بازی را از مهم‌ترین اهدافش قرار داده است. نینتندو طوری طراحی شده که حتی کاربران تازه کار نیز به راحتی می‌توانند با آن بازی کنند. رابط کاربری این کنسول پیچیدگی ندارد و بدون هیچ پیش نیازی، می توان سریعاً بازی کردن را آغاز کرد!

ویژگی کلیدی پنجم: دکمه Capture

یکی از قابلیت‌های جالب نینتندو سوییچ، قرارگرفتن دکمه‌ای به نام Capture است. این دکمه، غریبانه و بدون هیچ نام و نشانی روی جوی کان سمت چپ کنسول قرار گرفته است. کاربرد دکمه Capture، گرفتن اسکرین‌شات از محیط بازی شماست. شما می‌توانید عکس گرفته شده را با دیگران به اشتراک بگذارید. البته گفته شده که قابلیت ضبط ویدیو از محیط بازی نیز به زودی به کاربردهای این دکمه اضافه می‌شود.

رپورتاژ نینتندو سوییچ

ویژگی کلیدی ششم: کراس پلی

چندی پیش در رویداد E3 2017، دو کمپانی نینتندو و مایکروسافت با معرفی یک قابلیت به نام کراس‌پلی، طرفداران خود را حسابی غافلگیر کردند. با استفاده از این قابلیت، دارندگان نینتندو سوییچ، ایکس باکس وان و کامپیوترهای شخصی می‌توانند با هم دو بازی  Rocket League و Minecraft را بازی کنند. این قابلیت بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

ویژگی کلیدی هفتم: بازی‌های متنوع

در ابتدای عرضه کنسول نینتندو، یکی از نقدهایی که مطرح می‌شد، عرضه بازی‌های کم برای این کنسول بود؛ اما با گذشت زمان و تا امروز، شاهد عرضه بازی‌های جدید و جذابی برای نینتندو هستیم که سلیقه‌های متفاوت را پوشش می‌دهد. هم‌اکنون نیز شما می‌توانید این کنسول محبوب را با ۱۰ بازی برتر منتشر شده برای این کنسول، از دیجی کالا و با ضمانت رسمی آروند تهیه کنید.

رپورتاژ نینتندو سوییچ

ویژگی کلیدی هشتم: بازی زلدا و فیفا 18

بله! اجازه دهید تا این دو بازی را یکی از ویژگی‌های کلیدی کنسول نینتندو بدانیم. جالب است بدانید که بسیاری از طرفداران بازی زلدا یا فیفابازان قهار، فقط به منظور بهره‌مندی از این بازی‌ها در هر زمان یا مکانی، نینتندو سوییچ را تهیه می‌کنند. بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild، توانست امتیاز ۹۷ را از وبسایت متاکریتیک دریافت کند. اجازه دهید تا در اینجا این بازی را یکی از برترین بازی‌های تاریخ بدانیم.

 همچنین بازی فیفا 18 نیز برای کنسول نینتندو سوییچ در دسترس است. این بازی نیز به لطف ماهیت اصلی نینتندو، بدون محدودیت مکانی همیشه در دسترس شماست. گرچه گرافیک و جلوه‌های تصویری در این کنسول به خوبی رقبا نیست، اما برای یک کنسول دستی قابل حمل بی‌نظیر است. کاربران می گویند که تا ۶ ساعت می توانند با نینتندو، فیفا بازی کنند، این رکورد در نوع خود بی‌نظیر است! شما می‌توانید در هر جایی با جدا کردن جوی کان‌ها، با دوست خود فیفا 18 بازی کنید!

ویژگی کلیدی نهم: لوازم جانبی

کمپانی نینتندو برای کنسول بازی خودش دسته‌های بازی را هم عرضه کرده است. بدین ترتیب کاربران نینتندو سوییچ می‌توانند از دسته‌های بازی که شکل سنتی دارند استفاده کنند. ذکر این نکته ضروریست که این دسته‌ها از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردارند و البته دکمه Capture روی این دسته‌ها نیز قرار گرفته است. البته این همه ماجرا نیست و برای این کنسول محبوب لوازم جانبی دیگری مانند کیف (برای آسانی در حمل و نقل)، فرمان بازی و غیره نیز عرضه شده است.

ویژگی کلیدی دهم: قدیمی اما پیشرفته!

فرمت اجرای بازی در کنسول نینتندو، کارتریج‌ها هستند. با توجه به ماهیت این کنسول و قابل حمل بودن آن، می‌توان گفت کمپانی نینتندو انتخاب هوشمندانه‌ای داشته و انتخاب کارتریج‌های کوچک برای یک کنسول قابل حمل بسیار عاقلانه است. این کارتریج‌ها سرعت بسیار خوبی دارند و عملکردشان نیز مطلوب است.

خرید نینتندو با ضمانت معتبر

با اینکه کنسول‌های نینتندو دستگاه‌های خوش ساخت و مرغوبی هستند اما همیشه احتمال رخ دادن حوادث غیر مترقبه وجود دارد. بنابراین برای صرفه‌جویی در هزینه‌های احتمالی تعمیرات این نوع دستگاه‌ها و آسودگی خیال از اصل بودن کالا، بهتر است که کالاها با ضمانت تکمیلی طلایی آروند شامل پوشش حوادث اتفاقی (مثل شکستگی، آبخوردگی، آسیب های ناشی از نوسانات برق و ...) خریداری شوند.

رپورتاژ نینتندو سوییچ

شرکت آروند دارای مجوزات قانونی لازم در حوزه فروش و خدمات پس از فروش کنسول های بازی و محصولات IT مورد تأیید سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان بوده و پوشش ضمانت محصولات خود را در دو نوع ضمانت سبز و ضمانت تکمیلی طلایی ارائه می‌نماید.

آروند هم اکنون با بیش از ۱۰۰ نماینده فروش استانی فعال و ۷ نمایندگی خدمات پس از فروش در دسترس عموم است. همچنین می‌توانید محصولات آروند را از نماینده فروش آنلاین آروند هم به آسانی بخرید.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و زومجی هیچ مسئولیتی در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده