نویسنده: علی گودرزی
// یکشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۰

نسخه پی سی بازی Final Fantasy XV میزبان قابلیت پشتیبانی از ماد شد

سرانجام قابلیت پشتیبانی از ماد، به بازی Final Fantasy XV اضافه شد و هواداران می‌توانند آیتم‌های دلخواه خود را بسازند و به بازی اضافه کنند.

دیروز کمپانی Square Enix یک آپدیت جدید برای نسخه‌ی پی سی بازی Final Fantasy XV منتشر کرد که ابزار ماد سازی برای این بازی را به طور رسمی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. با وجود اینکه تا همین امروز تعداد بسیار زیادی اپلیکیشن مادسازی برای فاینال فانتزی 15 در فضای مجازی وجود دارد، اما سازندگان ترجیح دادند این برنامه را به طور رسمی در اختیار بازیکنان و علاقه‌مندان قرار بدهند.

FFXV

اضافه شدن شمشیر معروف بازی Final Fantasy VII

 

کمپانی اسکوئر انیکس این ابزار را که Mod Organizer نام دارد به طور رسمی در اختیار کاربران قرار داده است و به لطف Mod Organizer، کاربران می‌توانند به عمق ساختارهای بازی دسترسی داشته باشند و تغییراتی را که دوست دارند در آن لحاظ کنند. سازندگان بازی با انتشار این ابزار، به سبک خود از مادهای ساخته شده برای این بازی، پشتیبانی می‌کنند و حالا کاربران می‌توانند با دستی بازتر، سلاح‌ها، پوشش‌ها و در کل آیتم‌های دلخواه خود را به بازی اضافه کنند.

FFXV

افزوده شدن شمشیر معروف بازی Kingdom Hearts

 

این ابزار فعلا به کاربران اجازه‌ی ایجاد کردن تغییر در کاراکترهای اصلی را می‌دهد و بدون شک در آینده و با انتشار آپدیت‌های مختلف، دسترسی بیشتری به کاربران داده خواهد شد و آن‌ها تغییرات بیشتری در بازی لحاظ خواهند کرد. ایجاد تغییر در کاراکترهای اصلی بازی و همچنین افزودن آیتم‌هایی همچون سلاح‌های مختلف به بازی، از جمله تغییراتی هستند که هم‌اکنون کاربران به لطف این ابزار مادسازی، می‌توانند در بازی لحاظ کنند.

FFXV

اضافه شدن شمشیرهای معروف کریتوس از God Of War


منبع Kotaku
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده