نویسنده: نادر امرایی
// یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۴۵

رونمایی MSI از مادربردهای X470 در ایران

شرکت MSI، عصر روز جمعه با برگزاری مراسمی با حضور گیمرهای ایرانی از مادربردهای X470 خود رونمایی کرد.

عصر روز جمعه، ۱۴ اردیبهشت ۹۷، کمپانی MSI به طور رسمی از مادربردهای X470 خود رونمایی کرد. این مراسم در گیم‌نت ولکانو با حال و هوایی گیمینگ و با حضور اصحاب رسانه و گیمرها برگزار شد. در ابتدای مراسم، ترزا میرزایانس، مسئول مارکتینگ بخش قطعات MSI در ایران، به ارائه توضیحاتی در خصوص اهداف و برنامه‌های متنوع MSI برای گیمرها در ایران پرداخت. وی در سخنان خود به این نکته اشاره کرد که گیمرها برای کمپانی MSI از اهمیت زیادی برخوردار هستند و دفتر MSI در ایران سعی دارد تا برنامه‌های متنوع و متعددی از قبیل دورهمی‌های بیشتر با مسابقات و جوایز و کارگاه‌های آموزشی را تدارک ببیند.

رونمایی از مادربردهای MSI

در ادامه ی مراسم، بهادر امید، مسئول بخش فنی دفتر MSI در ایران، توضیحات فنی در خصوص مادربوردهای AMD X470 و INTEL B360/H370 کمپانی MSI ارائه کرد. او در سخنان خود گفت:

کمپانی MSI صرفا یک برند نیست و یک تولید کننده بزرگ است و در حال حاضر دو کارخانه بسیار بزرگ در کشور چین در اختیار دارد. یکی از کارخانه ها در شهر شنزن با مساحتی بالغ بر دویست هزار متر مربع و کارخانه دوم در شهر کنشان این کشور با مساحتی بالغ بر ۲۹۰ هزار متر مربع و برابر با ۶۵ زمین فوتبال واقع شده است. این کارخانه‌ها از تجهیزات روز دنیا برخوردار هستند و موفق به اخد ۱۲ استاندارد مختلف از قبیل ISO 9001 ،ISO14001 ،ISO 14064-1 و غیره شدند. چهار ویژگی مادربردهای جدید MSI را می توان در سرعت، پایداری، صدا و استایل خلاصه کرد. این چهار ویژگی به لطف قابلیت‌هایی مانند Game Boost ،DDR4 Boost ،ESD Protection، قطعات کلاس نظامی، سیستم صوتی قدرتمند و نورپردازی چشم نوار میسر شده است. مادربردهای گیمینگ MSI سری X470 در چهار رده Arsenal Gaming: مادربردهایی با کیفیت و امکانات مناسب در کنار حداقل قیمت، Performance Gaming: مادربردهایی با امکانات بسیار خوب و کارایی بالا نظیر سیستم صوتی پیشرفته و قیمت مناسب، ENTHUSIAST Gaming: مادربردهایی قدرتمند و تا دندان مسلح برای یک تجربه بی نظیر گیمینگ و PRO: مادربردهایی با کارایی بسیار بالا و حذف امکانات غیر ضروری عرضه خواهند شد.

رونمایی از مادربردهای MSI

برای چیپست X470 نیز، کمپانی ام اس آی سه مادربررد X470 Gaming Plus با قیمت مناسب و ویژگی‌های ضروری، X470 Gaming Pro Carbon AC مادربردی با ظاهری زیبا و توانایی بسیار و در نهایت X470 Gaming M7 را تدارک دیده است. قابلیت Core Boost یکی از ویژگی‌های جدید مادربررد MSI است که به کمک آن می‌توان به حداکثر کارایی پردازنده رسید. از دیگر ویژگی‌های مادربرد جدید MSI می‌توان به مدار تغذیه قدرتمند با هیت سینک‌های کارامد، تغذیه دوگانه پردازنده به جهت بهره‌وری حداکثری، DDR4 Boost، پایداری و سازگاری کامل با بیش از هزار مدل از ماژول‌های مختلف رم، A-XMP برای پیاده‌سازی پروفایل مشابه XMP اینتل، سیستم صوتی Audio Boost 4 با نرم افزار جدید Nahimic 3 و اضافه شدن قابلیت جدید Voice Boost اشاره کرد.

 در ادامه مراسم نیز سوالات گیمینگ و سخت افزاری از افراد حاضر پرسیده شد و جوایزی به برندگان اهدا شد. در حاشیه مراسم نیز مسابقات گیمینگ مختلف مانند Dota و کانتر بین تیم‌های مختلف برگزار شد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده