نویسنده: حسین صدری
// جمعه, ۲۴ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۵

دومین لباس جایزه پیش خرید بازی Spider-Man معرفی شد

دومین لباس از مجموعه‌ی لباس‌هایی که به عنوان جایزه برای پیش خرید کردن بازی Marvel's Spider-Man در نظر گرفته شده است، توسط یکی از کاربران توییتر معرفی شد.

بازی Spider-Man هم‌اکنون به یکی از مهم‌ترین و مورد انتظارترین بازی‌های سال تبدیل شده و عده‌ی زیادی از طرفداران کنسول محبوب سونی منتظرند تا ببینند پس از عملکرد فوق‌العاده‌ی بازی God of War، دیگر بازی‌های انحصاری آن قرار است چگونه عمل کنند. به تازگی اخبار مختلفی از بازی اسپایدرمن منتشر شد که یکی از آن‌ها مشخص شدن جایزه‌ی پیش‌خرید کردن بازی بود. جایزه‌ی پیش‌خرید بازی تعدادی لباس منحصربه‌فرد بود که ظاهر متفاوتی به پیتر پارکر می‌دادند. این مسئله نیز تایید شد که کسانی که بازی را پیش‌خرید نمی‌کنند نیز می‌توانند این لباس‌ها را در جریان گیم‌پلی و با به دست آوردن امتیازات مختلف داخل بازی خریداری کنند. هنگام انتشار این خبر، فقط یکی از لباس‌های اسپایدرمن که Spider-punk نام داشت برای این شخصیت معرفی شد و رونمایی از دو لباس دیگر به آینده موکول شد. هم‌اکنون تصویر دومین لباس پیتر پارکر نیز در فضای مجازی منتشر شده و بدون شک طرفداران مارول از دیدن آن بسیار خشنود خواهند شد.

این لباس توسط یکی از کاربران تویتر با حساب کاربری MarvelousRealm معرفی شده است. او ویدئوی کوتاهی را در اکانت تویتر خود آپلود کرد و از لباس جدیدی رونمایی کرد که با الهام از لباس معروف Iron Spider طراحی شده است. Iron Spider همان لباسی است که تونی استارک در پایان فیلم Spider-Man: Homecoming آن را به پیتر پارکر می‌دهد و این شخصیت قرار است با این لباس در فیلم مورد انتظار Avengers: Infinity War ظاهر شود.

در دیگر اخبار منتشر شده از این بازی، اینسامنیاک گیمز جزئیات بیشتری را درباره‌ی این اثر به اشتراک گذاشته؛ جزئیاتی همچون چرخه‌ی شب و روز بازی. بازی Marvel’s Spider-Man قرار است در هفتم سپتامبر سال ۲۰۱۸ (شانزدهم شهریورماه سال ۱۳۹۷) به صورت انحصاری برای پلتفرم پلی استیشن 4 راهی بازار شود. در صورتی که بازی را پیش‌خرید کنید می‌توانید لباس‌های اضافه‌ی آن را نیز به رایگان دریافت کنید. در ادامه تصویری را از این لباس جدید مشاهده خواهید کرد:

Spider-Man


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده