نویسنده: فریده صالحی
// یکشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱

جسیکا آلبا به بازیگران قسمت آزمایشی سریال Bad Boys پیوست

جسیکا آلبا، بازیگر محبوب فیلم چهار شگفت انگیز (Fantastic Four)، به‌تازگی به گابریله یونیون و جمع بازیگران سریال پسران بد (Bad Boys) شبکه NBC پیوست.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سایت خبری ورایتی در طی تازه‌ترین گزارش خود اعلام کرد که جسیکا آلبا، بازیگر محبوب فیلم Fantastic Four (چهار شگفت انگیز) و همچنین فیلم Sin City (شهر گناه)، به‌تازگی به گابریله یونیون بازیگر سریال Being Mary Jane (مری جین باش) و همچنین فیلم Bad Boys 2 (پسران بد 2) و به جمع بازیگران قسمت آزمایشی یکی از جدیدترین پروژه‌های شبکه NBC یعنی سریال Bad Boys (پسران بد) پیوسته است. این سریال نسخه فرعی و تلویزیونی سری فیلم Bad Boys محسوب می‌شود. یونیون قرار است بار دیگر نقش مامور ویژه، سیدنی برنت، ملقب به سید را در سریال Bad Boys بازی کند. او در فیلم پسران بد 2 این نقش را بازی کرده بود که در واقع خواهر شخصیت مارکوس برنت با بازی مارتین لارنس است. حال جسیکا آلبا قرار است نقش نانسی مک‌کنا را ایفا کند. در توصیف شخصیت او، متنی منتشر شده که به شرح زیر است:

نانسی مک‌کنا همکار سیدنی برنت است. مک‌کنا درست بعد از اتمام دوره دبیرستان خود به ارتش پیوست و بیشتر عمر خود در دهه نخست ۲۰۰۰ را در کشورهای مختلفی به‌خصوص عراق و افغانستان گذرانده است. در آن زمان زنان اجازه نداشتند که در مبارزات ارتشی شرکت کنند؛ به همین دلیل او به نیروهای نظامی ارتش پیوست. او قصدش از اینکار این بود که بتواند بیشتر از ارتش به میدان‌های مبارزه و عملیات نزدیک شود. حال مک‌کنا تبدیل به یک کاراگاه شده که مسئولیت بزرگ کردن دو کودک زیر ۱۳ سال ناتنی را به همراه همسرش بر عهده دارد. 

در داستان این سریال، سیدنی برنت سازمان مبارزه با موارد مخدر آمریکا (به اختصار DEA) را ترک کرده و حالا زندگی تازه‌ای را آغاز کرده است. او در این برهه از زندگی خود نقش یک کاراگاه اداره پلیس لس آنجلس را دارد. او در شغل جدید خود با نانسی مک‌کنا همکار شده است. مک‌کنا که یک مادر شاغل است، هیچ کمکی به سیدنی نمی‌کند، اما همانند فردی که در قفس به سر می‌برد همیشه به آزادی خیلی خوبی که سیدنی دارد حسادت می‌کند. این دو همکار کاملا در شیوه زندگی و رفتاری که در پیش گرفتند متفاوت هستند، اما اینگونه هم نیست که از نظر شغلی هم با هم متفاوت باشند؛ سیدنی و نانسی هر دو در رشته مربوط به خود که در آن فعالیت می‌کنند، در بالاترین درجه قرار دارند و از هم‌رده‌های خود بسیار موفق‌تر هستند.

Bad Boys

کار نوشتن فیلمنامه سریال Bad Boys که در حال حاضر نام و عنوان رسمی ندارد، بر عهده برندون مارگولیس و برندون سونیر، نویسنده و تهیه‌کنندگان سریال The Blacklist (فهرست سیاه)، خواهد بود. با این حال، در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این سریال در دسترس نیست. اتفاقات این سریال قرار است در یک فیلم دو ساعته که سال آینده میلادی منتشر می‌شود، به پایان برسد. جری بروکهایمر و داگ بلگراد که تهیه‌کنندگی دو قسمت سری فیلم پسران بد را برعهده داشتند، به همراه جاناتان لیتمن و کریستی‌آن رید وظیفه تهیه‌کنندگی اجرایی این سریال را بر عهده خواهند داشت.

فیلم Bad Boys در سال ۱۹۹۵ با بازی بازیگرانی چون ویل اسمیت، مارتین لارنس، تیا لئونی، تریسا رندل، چکی کاریو، جو پانتولیانو، فرانک جان هاگز، نستور سرانو، ژولیو اسکار مچوسو، جان سلی، مارگ هلگنبرگر، مایکل امپریولی و کریستوفر میچوم اکران شد و توانست به فروشی معادل با ۶۵ میلیون دلار دست پیدا کند. فیلم پسران بد 2، دنباله این فیلم، نیز در سال ۲۰۰۳ اکران شد و توانست به فروشی معادل با ۲۷۳ میلیون دلار برسد. در این فیلم بازیگرانی چون ویل اسمیت، مارتین لارنس، گابریله یونیون، پیتر استرمر، تریسا رندل، جو پانتولیانو، دی بردلی بیکر، اوتوی سانچز، جاون سدا، مایکل شنون، یول وازکوئز، هنری رالینز، جسیکا سوتا و جان سلی حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند. فیلم Bad Boys For Life (پسران بد برای زندگی)، فیلم بعدی مجموعه پسران بد است که در حال حاضر مراحل ساخت آن متوقف شده است. در اسفند سال گذشته، جو کارناهان اعلام کرد که او دیگر کارگردانی این فیلم را بر عهده ندارد و اخیرا نیز این فیلم از جدول اکران فیلم‌های آینده کمپانی سونی پیکچرز حذف شده است. چندی پیش اعلام شده که عادل ال عربی و بلال فلاح در حال مذاکره با کمپانی سونی پیکچرز برای کارگردانی فیلم پسران بد برای زندگی هستند که در آخر هم این مذاکره موفقیت‌آمیز بوده و قرارداد امضا شده است.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده