نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۴۵

تاریخ اکران فیلم Silver and Black اعلام شد

کمپانی سونی پیکچرز تاریخ اکران فیلم سیلور و بلک (Silver and Black) و چند فیلم دیگر خود را تایید و اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی سونی پیکچرز تاریخ انتشار فیلم Silver and Black و چند فیلم مورد انتظار دیگر خود را تایید و اعلام کرده است. طبق گفته سونی، فیلم Silver and Black قرار است در تاریخ ۸ فوریه ۲۰۱۹ (۱۹ بهمن ۱۳۹۷) اکران شود. این فیلم قرار است بر اساس شخصیت‌های دنیای کامیک مارول که شامل فلیشیا هاردی ملقب به بلک کت و سیلور سیبلینوا ملقب به سیلور سیبل می‌شود، ساخته شود و شاهد ماجراجویی این دو شخصیت در این فیلم مورد انتظار خواهیم بود. طبق توصیفی که از این فیلم منتشر شده، فیلم Silver and Black قرار است یک فیلم اکشن در سبک فیلم The Dirty Dozen (دوازده مرد خبیث) باشد.

جینا پرینس بیتوود، کارگردان فیلم Love & Basketball (عشق و بسکتبال)، کارگردانی فیلم Silver and Black را بر عهده خواهد داشت و کار نوشتن فیلمنامه آن نیز بر عهده کریستوفر یاست، نویسنده فیلم Thor: Ragnarok (ثور: راگناروک) و لیزا جوی، نویسنده و سازنده سریال Westworld (وست ورلد)، خواهد بود. ایمی پاسکال و مت تالمچ نیز به عنوان تهیه‌کننده در فیلم Silver and Black حضور خواهند داشت. فیلمبرداری و تولید این فیلم نیز احتمالا به‌زودی آغاز خواهد شد و انتظار می‌رود در آینده نزدیک شاهد معرفی بازیگران اصلی این فیلم باشیم.

Sicario

با احتساب فیلم Shazam (شزم) و دو فیلم مارولی و بدون عنوان کمپانی فاکس قرن بیستم و پس از فیلم‌هایی چون کاپیتان مارول (Captain Marvel)، انتقام جویان ۴ (Avengers 4)، مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه ۲ (Spider-Man: Homecoming 2) و زن شگفت انگیز ۲ (Wonder Woman 2)، فیلم Silver and Black هشتمین فیلم ابرقهرمانی سال ۲۰۱۹ میلادی خواهد بود. علاوه بر این فیلم، سونی پیکچرز تاریخ اکران فیلم‌های دیگری را نیز تایید و اعلام کرده است. دنباله فیلم Sicario (سیکاریو) که سولدادو (Soldado) نام دارد، قرار است در تاریخ ۲۹ ژوئن ۲۰۱۸ (۸ تیر ۱۳۹۷) اکران شود.

استفانو سولیما کارگردانی فیلم Soldado را بر عهده خواهد داشت و بنیسیو دل تورو و جاش برولین نیز برای نقش‌آفرینی دوباره در این فیلم بازخواهند گشت. همچنین فیلم Holmes and Watson (هلمز و واتسون) با بازی ویل فرل و جان سی ریلی، برای اکران در تاریخ ۹ نوامبر ۲۰۱۸ (۱۷ آبان ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است و فیلم Bad Boys For Life (پسران بد برای زندگی) که پیش از این قرار بود در این تاریخ اکران شود، از جدول اکران فیلم‌های آینده کمپانی سونی پیکچرز حذف شد. علاوه بر این، فیلم Barbie (باربی) با بازی آن هاتاوی، نیز قرار است در تاریخ ۸ آگوست ۲۰۱۸ (۱۷ مرداد ۱۳۹۷) اکران شود.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده