// پنجشنبه, ۲ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۷

کارت های رایگان بازی Hearthstone به مناسبت ۲۰ سالگی StarCraft منتشر شدند

شرکت بلیزاد به تازگی برای بازی Hearthstone بسته‌هایی آماده کرده است که حال و هوای بازی StarCraft در آن گنجانده شده است.

شرکت Blizzard باز هم برای رویداد تبلیغاتی ۲۰‌ سالگی بازی StarCraft دست به‌کار شده و اینبار به سراغ بازی Hearthstone رفته است. در این بازی کارتی شما می‌توانید با پیروزی در یک Travern Brawl به ۳ بسته کارت درون بازی با حال و هوای بازی StarCraft دست پیدا کنید.

در این Travern Brawl که Portals To Another Dimension نام دارد ابتدا ۱۰ کارت از کلاس مورد نظر خود را انتخاب می‌کنید و سپس باید ۲۰ کارت باقی‌مانده را از سه کلاس Tech ،Swarm و Mind به لیست خود اضافه کنید. پورتال‌هایی در هر بازی وجود دارد که برای باز کردن آن‌ها به یک واحد مانا (Mana) نیاز دارید و هرکدام از آن‌ها یک مینیون یا اسپل از سه کلاس یاد شده برای شما احضار می‌کند که به مانای کمتری نیاز دارد. در کلاس Tech کارت‌هایی با محتوای مکانیکی و انفجاری، در کلاس Swarm کارت‌هایی با محتوای موجودات سمی و در کلاس Mind کارت‌هایی با محتوای قدرت‌های ذهنی و روانی وجود دارد که می‌توان گفت هرکدام به نوعی به جناح‌ها و کلاس‌های موجود در بازی استارکرفت اشاره‌ دارد.

خبر مرتبط

  • Brigitte به جمع قهرمان‌ های بازی Overwatch اضافه شد

پس از برنده شدن در اولین Travern Brawl به شما سه بسته کارت Kobolds & Catacombs به عنوان جایزه داده می‌شود. باید به یاد داشته باشید که انجام بازی Travern Brawl و برنده شدن در آن به صورت هفتگی به شما یک بسته کارت درون بازی جایزه می‌دهد، اما این بسته‌ها معمولا شامل کارت‌های کلاسیک بازی هستند.

ما در حال نزدیک شدن به پایان رویداد ۲۰ سالگی بازی StarCraft هستیم و می‌توانیم بگوییم که تاکنون تمامی بازی‌های عرضه‌شده توسط بلیزارد از آیتم‌های درون بازی مرتبط با این رویداد بهره برده‌اند. از جمله این آیتم‌ها می‌توان به اسکین‌های ویژه و پرتره‌ برای بازی‌های StarCraft 2 و نسخه‌ی Remaster، اسکین Kerrigan برای شخصیت Widowmaker در بازی اورواچ، پت (Pet) کشتی جنگی برای بازی Diablo 3 و در اخر نیز بسته‌های ارائه‌شده در بازی Hearthstone اشاره کرد.

شرکت بلیزارد قصد دارد تا برای بازی Heroes Of The Storm پرتره‌های ویژه‌ای در تاریخ ۲۷ مارس (۷ فروردین) و برای بازی World Of WarCraft نیز پت‌های جدیدی در تاریخ ۳۱ مارس (۱۱ فروردین) عرضه کند. بلیزارد همچنین اعلام کرده است که می خواهد در روز ۳۰ مارس (۱۰ فروردین) یک استریم ویژه برگزار کند و در ۱۱ فروردین نیز یک فیلم مستند کوتاه منتشر خواهد کرد.


منبع gamespot.com
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده