نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۸

شبکه ادالت سوییم هنوز سفارش ساخت فصل چهارم Rick and Morty را نداده است

با اینکه طرفداران سریال فوق‌العاده ریک و مورتی بی‌صبرانه منتظر اخبار جدیدی از فصل چهارم این سریال هستند، هنوز شبکه پخش کننده این سریال، سفارش فصل چهارم را به سازندگان نداده است.

بدون شک یکی از موفق‌ترین سریال‌های چند سال اخیر، سریال انیمیشن Rick and Morty بوده است که هر اپیزود آن، با اقبال بیش از اندازه طرفداران روبه‌رو شده است و علاقمندان این سریال بی‌صبرانه منتظر اخباری از فصل چهارم این سریال هستند. چندی پیش، دن هارمون، یکی از خالقین سریال در حساب رسمی خود در توییتر در پاسخ به سوال یکی از طرفداران گفت که شبکه ادالت سوییم که وظیفه پخش این سریال را بر عهده دارد، هنوز سفارش فصل چهارم ریک و مورتی را به سازندگان نداده است. هارمون در پاسخ به سوال یکی از طرفداران سریال که گفته بود «نویسندگی فصل چهارم را تمام کن» این پاسخ را ارائه کرد.

با توجه به اینکه فصل سوم سریال Rick and Morty، پربیننده‌ترین فصل سریال تا به اینجا بوده است، خیلی عجیب است که شبکه ادالت سوییم هنوز سفارش ساخت فصل چهارم را نداده است. اوایل سال جاری میلادی نیز رایان ریدلی، نویسنده و تهیه‌کننده سریال، اعلام کرده بود که هیچ‌کس در حال کار روی سریال نیست و او چیزی نشنیده است و نمی‌داند که چه خبر است. او در ژانویه گفته بود که نوشتن چنین سریالی، زمان زیادی می‌برد و متعجب خواهد شد اگه فصل چهارم سریال در زمانی زودتر از اواخر سال ۲۰۱۹ پخش شود. وی در ادامه صحبت‌های خود گفته بود که نمی‌داند چرا تیم سازنده سریال و شبکه ادالت سوییم، سریع  کار تولید فصل چهارم را کلید نمی‌زنند و در انتها اعلام کرد که حتما آنها برای این کار دلیلی دارند.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده