نویسنده: فریده صالحی
// چهار شنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۱

آرنولد شوارتزنگر بازیگر نقش اصلی سریال Outrider خواهد بود

اخیرا اعلام شده که بازیگر محبوب هالیوودی یعنی آرنولد شوارتزنگر، قرار است نقش شخصیت اصلی سریال وسترن پیشرو (Outrider) را ایفا کند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون و طی گزارشی که توسط سایت خبری ددلاین منتشر شده است، اعلام شده که آرنولد شوارتزنگر بازیگر محبوب فیلم The Terminator (نابودگر) و فیلم True Lies (دروغ‌های حقیقی) به‌تازگی به تیم بازیگری یکی از جدیدترین مجموعه‌های وسترنی شبکه آمازون پیوسته و قرار است نقش شخصیت اصلی سریال Outrider (پیشرو) را برعهده داشته باشد. علاوه بر بازیگری، این هنرمند در این پروژه به عنوان یکی از تهیه کنندگان اجرایی هم فعالیت خواهد کرد. در کنار شوارتزنگر، فرد دیگری همچون میس نویفلد هم به عنوان تهیه کننده اجرایی در این پروژه فعالیت خواهد کرد. نویفلد علاوه بر این پروژه در تیم تولید مجموعه دیگر این شبکه یعنی سریال Tom Clancy's Jack Ryan (تام کلنسی جک رایان) با بازی جان کرازینسکی، تهیه کننده اجرایی است.

سریال پیشرو یک مجموعه تلویزیونی با سبک وسترنی و اسرارآمیز است. اتفاقات داستان این سریال مربوط به اواخر ۱۸۰۰ بوده و در قلمروی اکلاهما رخ می‌دهد. این سریال وسترنی، داستان تاریک و خطرناک یک قائم مقام را حکایت می‌کند که توسط یک قاضی بی‌رحم و وحشی وظیفه دارد که یک یاغی افسانه‌ای را در بیابانی دستگیر کند که از بخت بد او با یک کلانتر سازمان پلیس فدرال بی‌رحم (با بازی آرنولد شوارتزنگر) هم همکار شده است. مثل اینکه این پلیس فدرال، در زمان بچگی‌اش از اروپا به ایالات متحده کوچ کرده است و حالا به هر طریقی شده دوست دارد مطمئن شود که عدالت، به طرز درستی اجرا می‌شود. همانطور که به مرور زمان، داستان جلوتر رفته و بیش از پیش گسترش می‌یابد، دشمنان به مرور تبدیل به متحدان شخصیت‌های فعلی می‌شوند. همچنین هرچقدر که به پایان داستان نزدیک می‌شویم، یک سری اتفاقات غیر منتظره‌ای که در مسیر قصه قرار دارند باعث می‌شوند که مرز بین آدم‌های خوب و بد داستان، کم کم محو شده و در برخی موارد از بین برود.

می‌توان گفت که سریال Outrider اولین سریالی است که آرنولد شوارتزنگر، بازیگر محبوب هالیوودی و همچنین فرماندار سابق کالیفرنیا، قرار است به عنوان بازیگر نقش شخصیت اصلی آن هنرنمایی کند. این بازیگر محبوب پیش از این، نقش کوتاهی در یک فصل از سریال The Celebrity Apprentice (کارآموز ابرستاره) که از شبکه NBC پخش شده بود ایفا کرده و به عنوان تهیه کننده اجرایی هم در آن پروژه فعالیت کرده است. سریال پیشرو توسط تری کلووی تهیه کننده آثاری همچون سریال APB، سریال The Messengers (پیام‌آوران) و همچنین سریال CSI: NY (تحقیقات صحنه جرم: نیویورک) به همراه مارک مانتگامری نویسندگی و تهیه کنندگی اجرایی می‌شود.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده