// سه شنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۳

تریلر هنگام عرضه بازی Shadow of the Colossus منتشر شد

Sony Interactive Entertainment به مناسبت انتشار نسخه ریمیک بازی Shadow of the Colossus، تریلر هنگام عرضه آن را نیز به اشتراک گذاشته است.

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار نسخه ریمیک بازی Shadow of the Colossus عرضه شد و ناشر آن یعنی بخش سرگرمی های تعاملی سونی به مناسبت این امر تریلر هنگام عرضه آن را نیز منتشر کرد. تریلر منتشر شده در حالی که جلوه‌های خیره‌کننده بازی را نشان می‌دهد، کاربران را با گیم پلی بازی نیز آشنا می‌کند.

نسخه اصلی بازی Shadow of the Colossus در تاریخ ۱۸ اکتبر سال ۲۰۰۵ به طور انحصاری برای پلی‌ استیشن 2 منتشر شده بود. بازی داستان پسرکی با نام Wander را روایت می‌کند که برای نجات دادن کردن معشوقه خود به سرزمین‌های غریب سفر می‌کند. او سپس با ۱۶ هیولای غول‌پیکر که با نام Colossi در بازی شناخته می‌شوند، روبه‌رو می‌شود که باید آنها را شکست دهد.

در کنار جلوه‌های بهبود یافته نسخه بازسازی شده بازی Shadow of the Colossus، به گفته سازندگان در استودیو بلوپوینت گیمز (Bluepoint Games) بازی تقریبا به طور کامل برای PS4 از نو توسعه داده‌ شده است. ویژگی‌های جدیدی در Shadow of the Colossus گنجانده شده است که پیش‌تر در نسخه اصلی دیده نشده بود؛ ویژگی‌هایی همچون حالت Photo Mode که به کاربران اجازه می‌دهد از روند بازی خود تصاویری ثبت کنند.

در انتهای مطلب می‌توانید تریلر هنگام عرضه بازی Shadow of the Colossus را تماشا و دانلود کنید. تریلر نحوه بازسازی غول‌ها، تریلر داستانی و تریلر باس فایت اول، از دیگر ویدیو‌هایی است که در زومجی می‌توانید آنها را تماشا کنید. در خبر‌های دیگر سازندگان ریمیک این اثر اعلام کردند که بازسازی بازی دیگری را در برنامه کاری خود قرار داده‌اند.

بررسی بازی Shadow of the Colossus از دید سایت‌های معتبر دنیا را نیز می‌توانید در مطلبی دیگر مشاهده کنید و نگاهی به امتیازات فوق‌العاده این بازی با توضیحات آن بیندازید.

بازی Shadow of the Colossus هم‌اکنون به طور انحصاری برای پلی‌ استیشن 4 در دسترس است.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد نسخه ریمیک این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده