// چهار شنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۲۸

ویدیو باس فایت اول بازی Shadow of the Colossus منتشر شد

سایت DualShockers تریلری از اولین باس فایت نسخه بازسازی شده بازی Shadow of the Colossus روی پلی‌استیشن 4 را به اشتراک گذاشته است.

تا انتشار نسخه ریمیک بازی Shadow of the Colossus برای پلی استیشن 4 مدت زیادی باقی نمانده است. حال در جدیدترین اخبار بازی به نظر می‌رسد که استودیو بلوپوینت (Bluepoint Games) بازی را پیش از عرضه در اختیار سایت دوال‌شاکرز قرار داده است و نفرات حاضر تریلری از آن را نیز به اشتراک گذاشته‌اند.

ویدیوی منتشر شده که برخی از صحنه‌های گیم پلی این بازی را به معرض نمایش قرار می‌دهد در واقع وضعیت بازی روی نرخ فریم ۶۰ را نشان می‌دهد. همچنین نفرات حاضر در دوال‌شاکرز روند اولین باس فایت بازی Shadow of the Colossus را نیز در این تریلر به نمایش گذاشته‌اند که بهبود‌های نسخه بازسازی‌شده این بازی را به رخ می‌کشد. همچنین در این ویدیو صحنه‌های اول بازی را نیز مشاهده می‌کنیم که به دید کاربرانی که این بازی را تجربه کرده‌اند، آشنا به نظر می‌رسد.

در خبر‌های دیگر می‌توانید با مشاهده تصاویری از ویژگی جدید ریمیک Shadow of the Colossus یعنی Photo Mode باخبر شوید که به کاربران اجازه می‌دهد از روند بازی خود عکس بگیرند. همچنین در ویدیوی دیگری می‌توانید توضیحات سازندگان پیرامون روند ساخت ریمستر بازی‌های قدیمی را مشاهده کنید.

در ادامه می‌توانید ویدیوی اولین باس فایت بازی Shadow of the Colossus را تماشا و دانلود کنید. بازی مذکور در استودیو بلو‌پوینت گیمز توسعه یافته است و برای عرضه روی PS4 در تاریخ ۶ فوریه (۱۷ بهمن‌ماه)‌ برنامه‌ریزی شده است.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید. برای اطلاع از تریلرها و خبرهای پیشین میتوانید به صفحه اختصاصی بازی Shadow of the Colossus در زومجی مراجعه کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده