نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱

انتشار پوستر تبلیغاتی جدید فیلم Avengers: Infinity War

کمپانی مارول استودیو اخیرا پوستر تبلیغاتی جدیدی از فیلم Avengers: Infinity War را منتشر کرده است.

ماه آذر امسال، مارول سرانجام اولین تریلر فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت) را منتشر کرد. اولین تریلر این فیلم توانست رکورد تعداد بازدید در ۲۴ ساعت نخست انتشار را بشکند. طبق آمار منتشر شده، اولین تریلر فیلم Avengers: Infinity War بیش از ۲۳۰ میلیون بار در طی ۲۴ ساعت نخست انتشار خود در سراسر جهان تماشا شده است. همچنین هفته گذشته مارول تریلر Super Bowl این فیلم را که در اصل اولین تبلیغ تلویزیونی رسمی این فیلم بود، منتشر کرد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مارول پوستر تبلیغاتی جدیدی از این فیلم مورد انتظار تابستان سال ۲۰۱۸ را منتشر کرده است. در این پوستر تبلیغاتی که برای طراحی آن از تصاویر مفهومی شخصیت‌های این فیلم استفاده شده است، شاهد حضور برخی از قهرمانان فیلم و شخصیت تانوس هستیم. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

Avengers: Infinity War Promo Poster

با وجود اینکه در این پوستر شاهد حضور شخصیت‌های متعددی از فیلم Avengers: Infinity War از جمله شخصیت تانوس در سمت چپ تصویر هستیم، اما در این پوستر شاهد حضور شخصیت‌هایی دیگری مثل هالک، اسکارلت ویچ، هاوک آی، ویژن، دیگر شخصیت‌های نگهبانان کهکشان و اعضای گروه فرقه سیاه (Black Order) که دیگر شخصیت‌های شرور و منفی فیلم هستند، نیستیم. با این حال، انتظار می‌رود که مارول به‌زودی در پوسترهای رسمی جدید فیلم Avengers: Infinity War از تصاویر رسمی استفاده کند و کمتر از سه ماه مانده به اکران این فیلم، شاهد افزایش حجم تبلیغات آن باشیم. کارگردانی دو قسمت آینده فیلم Avengers (انتقام جویان) بر عهده جو و آنتونی روسو و کار نوشتن فیلمنامه آنها بر عهده کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی بوده است.

فیلم Avengers: Infinity War در تاریخ ۴ می ۲۰۱۸ (۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷) اکران خواهد شد و در ادامه آن فیلم Avengers 4 (انتقام جویان ۴) در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) اکران می‌شود. فیلم Black Panther (پلنگ سیاه)، فیلم بعدی دنیای سینمایی مارول است که جمعه این هفته اکران خواهد شد.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده