نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۰ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۸

اولین تریلر فیلم Avengers: Infinity War رکورد تعداد بازدید در یک روز را شکست

اولین تریلر فیلم Avengers: Infinity War توانسته است در ۲۴ ساعت نخست انتشارش یک رکورد فوق العاده را ثبت کند.

همانطور که مارول استودیو (Marvel Studios) وعده داده بود، سرانجام روز چهارشنبه این هفته مارول (Marvel) اولین تریلر فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت) را منتشر کرد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مارول از استقبال گسترده و بی‌سابقه مردم و طرفداران از اولین تریلر این فیلم مورد انتظار تابستان سال آینده خبر داده است. طبق توییتی که مارول در صفحه رسمی خود در توییتر منتشر کرده، اولین تریلر فیلم Avengers: Infinity War بیش از ۲۳۰ میلیون بار در طی ۲۴ ساعت نخست انتشار خود در سراسر جهان تماشا شده است. بدین ترتیب اولین تریلر این فیلم رکورد تعداد بازدید در ۲۴ ساعت نخست انتشار را شکسته است.

این رکورد پیش از این متعلق به اولین تریلر فیلم It (آن) بوده است که در ۲۴ ساعت نخست انتشار خود بیش از ۱۹۷ میلیون بار در سراسر جهان تماشا شده بود. همچنین در خبری دیگر، کمپانی Fizziology اطلاعاتی از استقبال از اولین تریلر فیلم Avengers: Infinity War در شبکه‌های اجتماعی را منتشر کرده است. طبق گفته این کمپانی، ظاهر جدید شخصیت کاپیتان آمریکا با بازی کریس ایوانز، محبوب‌ترین بحث در میان مردم در شبکه‌های اجتماعی مختلف بوده است. در طی هفت ساعت نخست انتشار تریلر، بیش از ۲۰ هزار توییت در مورد ظاهر جدید کاپیتان آمریکا در توییتر منتشر شده و هالیوود ریپورتر در ادامه گفت که طبق آمار Fizziology، اولین تریلر فیلم Avengers: Infinity War در هفت ساعت نخست انتشارش بیش از هر تریلر فیلم دیگری مورد بحث قرار گرفته است.

Avengers: Infinity War

به‌طور کلی ۱.۱ میلیون توییت در مورد اولین تریلر فیلم Avengers: Infinity War در هفت ساعت نخست انتشارش منتشر شده است و رکورد قبلی را که متعلق به فیلم Star Wars: The Last Jedi (جنگ ستارگان: آخرین جدای) با ۷۸۴ هزار توییت بوده، شکسته است. در خبری دیگر، کوین فایگی، رئیس مارول استودیو در مصاحبه جدید خود تایید کرده است که فیلم Avengers 4 (انتقام جویان ۴) پایان کار بسیاری از ابرقهرمانان اصلی دنیای سینمایی مارول خواهد بود. علاوه بر این، او تایید کرده که مارول در حال حاضر برای ۲۰ فیلم دیگر در فاز چهارم برنامه‌ریزی کرده است، اما اطلاعات بیشتری از این فیلم‌ها در دسترس نیست.

فیلم Avengers: Infinity War در تاریخ ۴ می ۲۰۱۸ (۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷) اکران خواهد شد و در ادامه آن فیلم Avengers 4 در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) اکران می‌شود. کارگردانی دو قسمت آینده فیلم Avengers (انتقام جویان) بر عهده جو و آنتونی روسو و کار نوشتن فیلمنامه آنها بر عهده کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی بوده است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده