// دوشنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۹

بودجه بازی Star Citizen به رقم ۱۷۸ میلیون دلار رسید

حمایت مالی طرفداران از بازی Star Citizen همچنان ادامه دارد و حالا سرمایه جذب شده برای این اثر به رقم ۱۸۰ میلیون دلار نزدیک‌تر شده است.

پروژه‌های بزرگی در صنعت بازی وجود داشته‌اند که ساخت و توسعه آن‌ها سال‌ها به طول انجامیده است. شاید یکی از بهترین نمونه‌ها که همه ما با آن آشنا هستیم، بازی The Last Guardian باشد که روند طولانی توسعه‌اش باعث شد از نسل هفتم به نسل هشتم منتقل شود، اما اگر در حال حاضر بخواهیم به اثر دیگری اشاره کنیم که در حال طی کردن پروسه‌ای طولانی است، بازی Star Citizen شاید یکی از بهترین مثال‌ها باشد. اثری که به‌صورت انحصاری برای پلتفرم کامپیوتر در حال توسعه است و هیچ اطلاعاتی در مورد تاریخ انتشار آن در دسترس نیست و اگرچه سازندگان دائما در حال تلاش هستند و تا به امروز پیشرفت‌های خوبی نیز حاصل شده است، اما هنوز هم تاریخ عرضه بازی جاه‌طلبانه استودیو Cloud Imperium Games چندان نزدیک به نظر نمی‌رسد.

یکی از جالب‌ترین شاخصه‌های بازی استار سیتیزن، حمایت بی‌نظیری است که طرفداران این اثر از نظر مالی نسبت به بازی مورد انتظار خود دارند و از زمان معرفی این پروژه بزرگ تا امروز این پشتیبانی مالی متوقف نشده است. بنابر آخرین اخبار بازی، سرمایه جذب شده برای ساخت Star Citizen از سوی حامیان مالی به‌تازگی از رقم ۱۷۸ میلیون دلار نیز عبور کرده است و جالب است بدانید که حدود ۲۰ روز قبل بود که بودجه بازی مرز ۱۷۷ میلیون دلار را رد کرد.

جدا از بحث بودجه، برنامه هفتگی Around the Verse که با محوریت بازی استار سیتیزن به پیشرفت‌های این اثر و جنبه‌های مختلف آن می‌پردازد، این هفته سراغ مبارزات بازی و یکی از سلاح‌های آن رفته بود و همچنین در مورد شخصی‌سازی کاراکترها نیز توضیحات زیادی ارائه کرد که در زیر می‌توانید تصاویر مربوط به این موارد را مشاهده کنید.

Star Citizen

Star Citizen


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده