نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۹

بودجه بازی Star Citizen از مرز ۱۷۷ میلیون دلار عبور کرد

طبق جدیدترین آمار منتشر‌شده توسط استودیو کلاد امپریوم گیمز، بازی Star Citizen توانسته بیش از ۱۷۷ میلیون دلار بودجه کسب کند.

Star Citizen از جمله بازی‌هایی است که از زمان معرفی اولیه و آغاز کمپین کیک استارترش و همچنین در ادامه مسیر توسعه خود، توانسته بودجه قابل توجهی را از حمایت‌های مالی طرفدارانش به دست بیاورد. در حالی که چندی پیش شاهد انتشار آپدیت 3 بازی بودیم و همچنین اعلام شد که این بازی در سال ۲۰۱۷ در مجموع ۳۵ میلیون دلار بودجه کسب کرده که از مجموع بودجه کسب‌شده توسط بازی‌های کیک استارتر بیش‌تر است، امروز هم در جدید‌ترین اخبار بازی، سازندگان این اثر در استودیو کلاد امپریوم گیمز گزارش جدیدی از میزان بودجه بازی دادند.

بر این اساس، بودجه جمع‌آوری‌شده برای استار سیتیزن از مرز ۱۷۷ میلیون دلار عبور کرده است که رکورد جدیدی برای بازی به شمار می‌رود. به طور دقیق‌تر، بودجه بازی به ۱۷۷ میلیون و ۲۷ هزار و ۵۴۲ دلار رسیده و این بازی در مجموع، یک میلیون و ۹۷۲ هزار و ۵۷۱ کاربر ثبت‌شده دارد.

در دیگر اخبار مرتبط با Star Citizen، سازندگان اعلام کردند که آپدیت 3.1 این بازی فروردین ۹۷ منتشر خواهد شد. شما می‌توانید جزییات بیش‌تری از این آپدیت را در زومجی بخوانید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده