// پنجشنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۰۱

بازی های هفته دوم آذر 1397 برای اندروید

در دومین هفته آذر در کنار بازی موبایل دزدان دریایی کاراییب، یک بازی مناسب مهمانی با نام King of Opera را در کنار بازی استراتژی Fort Stars معرفی کرده‌ایم.

با عبور از نیمه‌ی آذرماه اکنون نوبت آن رسیده تا نگاهی بیندازیم به پنج بازی برتری که در طول هفته گذشته در زومجی معرفی کرده‌ایم. اگر به مجموعه دزدان دریایی کارائیب علاقه دارید و می‌خواهید این بار خودتان به پادشاه دزدان دریایی تبدیل شوید، بازی اندروید و آیفون Pirates of the Caribbean: ToW اثری است که باید حتما تجربه کنید. بازی مشابه سایر آثار استراتژی نظیر نبرد شاهزادگان، شامل ساخت و ساز، نبرد همزمان و استراتژی می‌شود و ماموریت‌های مختلفی را ارائه می‌دهد. از طرفی در بازی Tsuki Adventure به ماجراجویی می‌رویم؛ ماجراجویی با خرگوشی تنها که بعد از دریافت نامه از پدربزرگش مسیر زندگی‌ خود را تغییر می‌دهد. در این بین اگر پرواز و آرامش خواستید حتما با آوا در بازی Ava Airborne همراه شوید تا با ثبت رکورد، مهارت‌های این شخصیت دوست‌داشتنی را ارتقاء دهید.

در صورتی که به دنبال بازی‌ برای گوشی های اندرویدی می‌گردید، می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل نگاهی به فهرستی از بهترین بازی‌های اندروید و آیفون بیندازید. زومجی همینطور به صورت ماهیانه در ابتدای ماه میلادی و شمسی بهترین بازی های اندروید رایگان و پولی را معرفی می‌کند.

بهترین بازی های اندروید هفته دوم آذر 1397

Ava Airborne

صدای باد و پرندگان و دریا از همان ابتدا تجربه‌ای آرامش‌بخش را به همراه موسیقی دلنشین و نه چندان شلوغ و هماهنگ با حال هوای Ava Airborne نوید می‌دهد. با ورود به بازی با آوا همراه می‌شوید؛ گلایدر سواری که دوست دارد در آسمان پرواز کند، بادکنک‌ها رو بترکاند و با پرش از داخل حلقه‌ها بیشترین فاصله را طی کنید. البته آوا در مسیر حرکت‌اش تنها نیست، او می‌تواند با کمک پنکه‌ها و بالن‌هایی که در آسمان شناور هستند، اوج بگیرد و هرچه بیشتر رو به جلو حرکت کند. اما در کنار رکوردزنی‌ها، بازی همینطور سیستم ارتقاء سطح براساس فاصله هوایی طی شده را نیز شامل می‌شود. با افزایش سطح می‌توانید از وسیله‌های مختلف برای پرواز استفاده کنید و آوا را در مسیر هیجان‌انگیز پروازش همراهی کنید. بازی Ava Airborne همینطور بخشی را برای ارائه آمار و اطلاعات پیشرفت کاربرها در نظر گرفته است که کمتر در بازی‌های رکوردزنی شاهد آن هستیم. در این بخش می‌توانید اطلاعاتی از سطح، مسافت طی شده یا تعداد چرخش‌ها در آسمان را مشاهده کنید و از عملکردتان آگاه شوید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Ava Airborne

بازی Fort Stars

Fort Stars

جدای از سایر بازی‌هایی که این هفته در زومجی معرفی شدند به طور خاص بازی Fort Stars توانسته اثری سرگرم‌کننده و تا حدودی استراتژیک را ارائه دهد. در جریان بازی در نقش کاپیتان یک تیم از قهرمان‌ها و به قولی ستاره‌ها وارد بازی می‌شوید و باید به پایگاه سایر کاپیتان‌ها حمله کنید و در نهایت پایگاه نورانی آنها را از بین ببرید. مانند بسیاری از بازی‌ها Fort Stars صرفا یک اثر خلاقانه نیست، اما توانسته با تکیه بر مکانیزم‌های آشنا در بازی‌های مختلف به ویژه بازی‌های کارتی گیم‌پلی هیجان‌انگیزی را ارائه کند. هر یک از قهرمان‌ها دارای یک کارت به خصوص هستند و باید با جمع آوری کارت‌ها، قهرمان‌ها و مهارت‌های بیشتری را آزاد کنید. در جریان بازی قهرمان‌ها به صورت خودکار در مسیری رو به جلو حرکت می‌کنند و شما در حقیقت تنها باید دستورات را به کمک کارت‌ها به آنها بدهید. از طرفی دشمنان بازی نیز تنوع زیادی دارند و هرکدام هدفی مخصوص را دنبال می‌کنند. به عنوان مثال یکی از دشمنان با نام Hulker تنها به سمت قهرمان‌هایی با سطح سلامت پایین‌تر هجوم می‌برد و باید مراقب باشید تا مانع رسیدن و کشته شدن قهرمان‌تان شوید. فارغ از حمله، دفاع نیز بخشی از بازی است. با توجه به عدم نبرد رو در رو بازیکنان، Fort Stars تنها امکان حمله به پایگاه دشمنان را می‌دهد، به این ترتیب باید با بهترین چیدمان و نیروهای دفاعی سعی کنید تا قهرمان‌های دشمن را از بین ببرید و مانع پیشروی حریف شوید. Fort Stars اکنون به صورت رایگان در دسترس قرار دارد.

دانلود بازی اندروید Fort Stars

بازی King Of Opera

King Of Opera

ابه‌حال در نقش یک خواننده‌ی اپرا بوده‌اید؟‌ یا بگذارید بهتر بگویم تا‌به‌حال در یک پارتی با سایر خواننده‌های اپرا رقابت کرده‌اید؟ بازی King Of Opera یکی از جذاب‌ترین آثار منتشر شده برای مهمانی‌ها است. در این بازی تا چهار بازیکن، هرکدام در نقش یک خواننده وارد استیج می‌شوند تا ستاره یا به اصطلاح پادشاه اپرا شوند. هر یک از خواننده‌ها شیوه‌ی خواندن متفاوتی دارند و برای خودنمایی باید در معرض نور مستقیم استیج قرار بگیرند، اما در این مسیر رقابتی نفس‌گیر برای دیده شدن وجود دارد. رقابتی که بعضا خنده‌دار و ۱۰۰ البته خشن می‌شود تا جایی که باید سایر حریفان را از استیج به بیرون پرت کنید تا خودتان آواز موسیقی را سر دهید. وجود حالت‌های مختلف،‌ موسیقی‌های اپرای آشنا که گاه و بی‌گاه به گوشمان رسیده‌اند و در نهایت اضافه شدن حالتی جدید به مناسبت کریسمس و سال نو، بازی King of Opera را به محصولی با محتوای مختلف تبدیل کرده است. خوشبختانه King of Opera اکنون به صورت رایگان با پشتیبانی از خرید‌های درون برنامه‌ای در دسترس قرار دارد و اگر مهمانی زیاد می‌روید و دوستانی با حوصله دارید، حتما باید این بازی را تجربه کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون King Of Opera

بازی Pirates of the Caribbean: ToW

Pirates of the Caribbean: ToW

مجموعه دزدان دریایی کاراییب هرچند فیلم‌های خوب و بد زیادی تاکنون داشته است، اما تا به امروز نتوانسته یک بازی درخور را برای درگیر کردن بازیکنان داشته باشد. بازی Pirates of the Caribbean: ToW نیز اثری دیگر از این مجموعه محسوب می‌شود که این‌بار تنها سعی دارد تا تجربه‌ای مشابه با بسیاری دیگر از بازی‌ها هم‌سبک را ارائه دهد. در این بازی باید به دزدان دریایی ملحق شوید و با ایجاد اتحاد با آنها، سلطه بر اقیانوس را به دست بیاورید. انواع و اقسام ماموریت‌ها با حضور شخصیت‌های آشنا از جمله کاپیتان جک اسپارو در کنار نبردهای Real-Time که باید با استراتژی وارد آنها شوید، بازی Pirates of the Caribbean: ToW را به محصولی سرگرم‌کننده و البته وقت‌گیر تبدیل کرده است؛‌ وقت‌گیر از این بابت که مانند بازی‌های مشابه باید روزها برای ساخت و سازهای ساده یا نیروهای جدید منتظر بمانید و این انتظار بیشتر اوقات به ویژه در سطوح بالاتر آزاردهنده می‌شود. با این حال در نبود نسخه‌ای مشابه از Pirates of the Caribbean: Tides of War، این بازی می‌تواند تا مدتی شما را سرگرم‌ کند.

دانلود بازی اندروید و آیفون Pirates of the Caribbean: ToW

بازی Tsuki Adventure

Tsuki Adventure

سوکی، خرگوشی کارمند و درگیر کار روزمره در شهری شلوغ است. جایی که هرروز باید نامه‌ها را از جایی به جای دیگر برساند و به قولی به امر و نهی رئیس و سایر کارمندان گوش کند. بازی از جایی آغاز می‌شود که سوکی نامه‌ای را از پدر بزرگ خودش دریافت می‌کند، نامه‌ای غم‌انگیز که بعد فوت پدربزرگ به نوه رسیده است و از دهکده‌ی دورافتاده‌ و قارچ‌ها و درختی در این روستا خبر می‌دهد. سوکی که از غرهای کارفرمای خود خسته شده است با نوشتن استعفاء به سمت روستای دلنشین قارچ‌ها سفر می‌کند. در طول ماجراجویی خود باید با سوکی همراه شوید، البته بازی تاکید می‌کند که سوکی حیوان خانگی شما نیست و در زمان نبودتان نیز به کارهای روزمره‌اش می‌رسد. ماجراجویی سوکی از ماهیگیری گرفته تا گپ و گفت با سایر روستایان و برداشت هویچ را شامل می‌شود و در طول ماجراجویی این خرگوش دوست‌‌داشتنی باید با انجام مینی گیم‌های مختلف زندگی یک کشاورز و روستایی را تجربه کنید. بازی Tsuki Adventure اکنون به صورت رایگان در اندروید و iOS در دسترس قرار دارد و تجربه آن را پیشنهاد می‌کنیم.

دانلود بازی اندروید Tsuki Adventure


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده