// یکشنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Fort Stars؛ دفاع از قلعه

بازی موبایل Fort Stars، یک بازی استراتژی با المان‌های بازی‌های کارتی است که در جریان آن بازیکنان با فتح سایر قلعه‌ها، باید قهرمان‌های قوی‌تری را در اختیار بگیرند. با معرفی این بازی موبایل همراه زومجی باشید.

در این قسمت از معرفی بازی موبایل به‌سراغ یک بازی هیجان‌انگیز و آنلاین رفته‌ایم. اثری که با دارا بودن یک بخش تک‌نفره ساده سعی دارد بازیکنان را با حال و هوای خود آشنا کند و در بخش آنلاین، مهارت‌شان را به‌چالش بکشد. بازی اندروید و آیفون Fort Stars، ساخته استودیو PlayStack، یک بازی استراتژی با المان‌های بازی‌های کارتی است. در واقع تیم سازنده بازی موبایل Fort Stars یک بازی با دو وجه را ساخته است. همچنین ترکیب این وجه‌ها با یکدیگر سبب شده تا Fort Stars به یک بازی سرگرم کننده تبدیل شود. Fort Stars فاقد داستان خاصی است و شما در نقش شخصی هستید که یک قلعه دارد و باید با حمله به سایر قلعه‌ها و تسخیرشان، قدرت و قهرمان‌های خود را افزایش بدهد.

بازی موبایل Fort Stars

برای پیروزی در نبردهای آنلاین، مخصوصا زمانی که در دیویژن‌های رده بالا قرار می‌گیرید، باید از استراتژی‌های مبارزه‌ای مخصوص به خودتان استفاده کنید

با شروع بازی موبایل Fort Stars، بازیکنان وارد بخش تمرینی می‌شوند؛ جایی که نحوه‌ی بازی کردن به‌شما یاد داده می‌شود. در بازی اندروید و آیفون Fort Stars بازیکنان باید به قلعه سایر بازیکن‌های جهان بازی حمله کنند. از طرفی باید ساختار دفاعی قلعه‌شان را هم قوی کنند تا در صورت تهاجم سایرین، مشکلی برای شما پیش نیاید. با وارد شدن به محیط Fort Stars، دو قهرمان به‌صورت پیش‌فرض به شما داده می‌شود که می‌توانید از آن‌ها در تیم سه نفره‌ی خودتان استفاده کنید. حال نحوه‌ی بازی کردن بدین شکل است که پس از آغاز بازی، با یک کریستال مواجه می‌شوید که در دل یک قلعه قرار دارد. در واقع این کریستال قلب قلعه‌ی حریف است که باید به آن برسید و نابودش کنید. برای رسیدن به هسته‌ی اصلی قلعه، راه‌های مختلفی برای بازیکنان در نظر گرفته شده است. برای مثال می‌توانید تمامی قسمت‌های قلعه‌ی حریف را نابود کنید و سپس به کریستال برسید یا اینکه قلعه‌ی حریف سیستم دفاعی قوی‌ای دارد و از طریق کارت‌هایی که دارید، از راه میانبر استفاده می‌کنید  به هسته‌ی اصلی می‌رسید. نقش کارت‌های شما در بازی Fort Stars، اعمال مهارت‌های قهرمان‌هایی است که در تیم‌تان قرار داده‌اید. هر قهرمان دو الی سه مهارت دارد (هرقدر که ارزش قهرمان شما بیشتر باشد، تعداد مهارت بیشتر است) و می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

در Fort Stars بازیکنی برنده است که بهترین خط حمله و سیستم دفاعی را داشته باشید

البته در این میان اشاره کنم که هر کارت انرژی خاصی را مصرف می‌کند و باید حواس‌تان به نوار انرژی کلی‌تان هم باشد. از این رو برای استفاده‌ی کارت‌ها باید استراتژی مخصوص به خودتان را داشته باشید و بدانید در چه زمان از کدام کارت استفاده کنید. قسمت استراتژی بازی اندروید و آيفون Fort Stars هم مربوط به ساخت قلعه و ارتقای آن است. بازیکنان با کسب امتیاز و پیشروی در بازی، می‌توانند اتاق‌های امنیتی مختلفی را برای قلعه‌شان تدارک ببینند. همچنین یک بخش دیگر به‌نام جادو برای بازیکنان در نظر گرفته شده است که می‌توانید از آن‌ها به‌عنوان یک سیستم تدافعی برای قلعه‌تان استفاده کنید تا شخص حمله کننده، کار سختی برای رسیدن به کریستال داشته باشد. نکته‌ی جالب این است که اگر شخص حمله کننده خوبی در نابودی قلعه سایرین باشید، قطعا می‌توانید سیستم دفاعی خوبی هم برای پایگاه‌تان تدارک ببینید. در ابتدای متن گفته شد که Fort Stars یک بازی آنلاین است، اما بخش تک‌نفره هم دارد تا بازیکنان بتوانند قبل از ورود به حالت آنلاین، آیتم و کارت‌های متعددی را کسب کنند.

بازی موبایل Fort Stars

پس از انجام و پیروزی نبردهای آنلاین و همچنین انجام مراحل بخش تک‌نفره، یک سری صندوق را دریافت خواهید کرد. صندوق‌ها در بازه زمانی مشخصی باز می‌شوند و آیتم‌های ارزنده‌ای را در دسترس مخاطب قرار می‌دهند. به‌عبارتی با اینکه بازی اندروید و آیفون Fort Stars دارای پرداخت‌های درون برنامه‌ای است، اما سیستم پاداش بازی هم به شکلی تعبیه شده است تا بازیکنان بتوانند بدون تکیه به پرداخت‌های درون برنامه‌ای، خود را قوی کنند. همچنین بخش آنلاین بازی دارای دیویژن‌های مختلفی است که با برنده شدن، می‌توانید وارد رده‌های بالاتر شوید و با فلعه‌های ارتقا یافته‌تری روبه‌رو شوید. در انتها بازی اندروید و آیفون Fort Stars می‌تواند تجربه‌ای هیحان‌انگیز از یک بازی استراتژی با المان‌های بازی‌های کارتی باشد.

دانلود بازی اندروید و آیفون Fort Stars


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده