// یکشنبه, ۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۳

ویدیو گیم پلی بازی Anthem با محوریت کلاس Interceptor Javelin

جدیدترین کلاس بازی Anthem یعنی Interceptor Javelin در جریان استریمی که تیم بایوور برگزار کرده بود، به نمایش گذاشته شد.

استودیو بایوور (Bioware) در جریان یک برنامه اینترنتی زنده یا همان لایو استریم، ویدیو گیم پلی جدیدی از بازی Anthem منتشر کرد. یکی از مواردی که طرفداران مدت زمان زیادی بود که از سازندگان درخواست کرده بودند، نمایش جزئيات بیشتر از Interceptor Javelin بود که در بین چهار جاولین، سبک‌ترین و روان‌ترین کلاس محسوب می‌شود.

پس از چندین اتفاق کوچک که در هفته‌های پیش رخ داد سازندگان بالاخره توانستند با تاخیر جزئيات این Javelin را به نمایش بگذارند. در جریان این ویدیو کاراکترها توانستند با تجهیزات Legion of Dawn دست و پنجه نرم کنند که این محتوا نیز به تازگی معرفی شده است.

نمایش سازندگان در ابتدا یکی از حالت‌های Stronghold بازی Anthem را پوشش داد که در جریان نمایشگاه E3 رونمایی شده بود. این بخش در واقع یک فعالیت چهار نفره و کوآپ است که تا حدودی همانند بخش Strikes بازی Destiny عمل می‌کند. حالتی که سازندگان در جریان بازی به آن پرداختند بخش Temple of the Scar است که در این قسمت هم ظاهرا از المان‌های Destiny الهام گرفته شده است.

به گفته سازندگان، کاربران برای انجام این ماموریت‌ها باید قابلیت‌های خود را با یکدیگر مدیریت کنند تا به این شکل بتوانند زودتر دشمنان را از بین ببرند. به طور مثال، در بسیاری از صحنه‌های گیم‌پلی می‌بینیم که یکی از Javelinها گروهی از دشمنان را منجمد می‌کند و در آن سو یکی دیگر از هم‌تیمی‌ها برای نابود کردن آنها وارد عمل می‌شود. از طرفی کلاس Colossus نیز با المان‌های سنگین نقش آفرینی خود می‌تواند حال‌وهوایی خشن به نبردها ببخشد. کلوسوس در واقع یکی از بزرگ‌ترین جاولین‌های این بازی به شمار می‌رود.

در خبر‌های مرتبط می‌توانید نگاهی به تریلر گیم اواردز بازی Anthem بیندازید و در مطلبی دیگر از احتمال اضافه شدن سیستم کراس پلی بین پلتفرم‌های این بازی باخبر شوید. همچنین سازندگان چندی پیش اعلام کردند که این محصول تاخیر نخواهد خورد و به وعده‌ای که داده‌اند عمل خواهند کرد.

بازی Anthem در تاریخ ۳ اسفند (۲۲ فوریه ۲۰۱۹) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و ویندوز عرضه می‌شود. برای آشنایی بیشتر با کلاس‌های جدید آنتم در پایین می‌توانید نگاهی به ویدیوی گیم‌پلی این بازی بیندازید که به مدت ۲۵ دقیقه است.

دانلود ویدیو از آپارات

خبر‌ها و تریلر‌های زیادی تا به امروز از Anthem منتشر شده است که با مراجعه به صفحه اختصاصی آن در زومجی می‌توانید اطلاعات بیشتری کسب کنید. در انتهای صفحه نیز می‌توانید نظرات خود را در مورد این تریلر با زومجی در میان بگذارید.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده