// دوشنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۳

نسخه ویژه بازی Anthem با انتشار تریلری معرفی شد

نسخه مخصوص بازی Anthem با نام Legion of Dawn، همراه با تریلری معرفی شد.

Anthem، بازی جدید و پرسروصدای استودیوی Bioware در حال طی کردن مراحل پایانی ساخت خود است و تا چند ماه دیگر به بازار عرضه می‌شود. حال بایوور هم با نزدیک شدن به زمان انتشار بازی، تریلری را به نمایش درآورد و از نسخه‌ی مخصوص بازی رونمایی کرد. این نسخه با نام Legion of Dawn عرضه می‌شود.

در این تریلر، بخش کوچکی از داستان بازی به نمایش درمی‌آید. این بخش به یکی از افسانه‌هایی که در تایم‌لاین بازی اتفاق افتاده اشاره دارد. در واقع Legion of Dawn یا به فارسی سپاه طلوع، قهرمانانی بودند که در زمان‌های بسیار دور علیه تاریکی و شرّی که بر مردم چیره شده بودند، قیام کردند و با فدا کردن جان خود، آن‌ها را نجات دادند.

در این تریلر شاهد اضافه شدن زره‌های مخصوص Legion of Dawn برای هر چهار کلاس شخصیتی بازی هستیم. همچنین سلاح‌های جدیدی با نام Light of the Legion به بازی اضافه می‌شود. مهم‌ترین نکته‌ای که در این تریلر به چشم می‌خورد، جزئیات گرافیکی زره‌ها و گیم‌پلی جالب و جذاب مبارزات و توانایی‌های خاص شخصیت‌های بازی در مقابل هیولاها است.

اگر از همین حالا نسخه‌ی Legion of Dawn را پیش‌خرید کنید، دسترسی VIP به نسخه‌ی بتای بازی خواهید داشت. زمان شروع فاز بتای بازی کمی قبل از انتشار آن خواهد بود. بازی Anthem در تاریخ ۳ اسفند (۲۲ فوریه ۲۰۱۹) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و ویندوز عرضه می‌شود.

در انتها شما را به دیدن این تریلر جذاب دعوت می‌کنیم.

  | 


منبع DualSHOCKERS
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده