// دوشنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۱

بازی Subnautica را به رایگان تجربه کنید

از امروز تا اواخر هفته آینده می‌توانید با مراجعه به فروشگاه Epic Games، بازی Subnautica را بدون پرداخت هیچ‌گونه هزینه دریافت کنید.

کمپانی Epic Games (اپیک گیمز) که علاوه بر در اختیار داشتن موفق‌ترین موتور بازی‌سازی یعنی موتور Unreal، ساخت و عرضه بازی‌ها و مجموعه‌هایی همچون Fortnite ،Gears of War و Infinity Blade را در کارنامه دارد، مدتی پیش فروشگاه عرضه دیجیتال بازی‌های ویدیویی را تحت عنوان Epic Games Store تاسیس کرد. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، کمپانی مذکور بازی‌های رایگان این فروشگاه را معرفی کرده است.

اولین بازی‌ای که کاربران فروشگاه اپیک گیمز می‌توانند آن را به رایگان دریافت کنند، بازی Subnautica است. این فرصت تا تاریخ ۲۷ دسامبر (۶ دی) ادامه دارد و علاقه‌مندان می‌توانند این محصول استودیو Unknown Worlds Entertainment را بدون صرف هیچ‌گونه هزینه‌ای تجربه کنند. در این بازی اول شخص می‌توانید به صورت آزادانه اقیانوس سیاره‌ای به نام 4546B را کاوش کنید. همچنین برای بقا لازم است پایگاه احداث کنید، وسایل جدید بسازید و با موجودات خطرناک مبارزه کنید. برای آشنایی با پیش‌زمینه داستانی بازی Subnautica می‌توانید تریلر سینماتیک این بازی را مشاهده کنید:

دانلود از آپارات

شیوه کارکرد فروشگاه اپیک گیمز به این صورت است که هر دو هفته یک بازی به صورت رایگان در دسترس کاربران پلتفرم پی سی قرار خواهد گرفت. با به پایان رسیدن مهلت دریافت بازی Subnautica، امکان تجربه رایگان بازی Super Meat Boy میسر می‌شود. از تاریخ ۲۸ دسامبر (۷ دی) تا ۱۰ ژانویه ۲۰۱۹ (۲۰ دی) می‌توانید با مراجعه به فروشگاه Epic Games بازی مذکور را دریافت کنید.

یکی از ویژگی‌های فروشگاه اپیک گیمز، پرداخت سهم بیشتری به بازی‌سازان نسبت به فروشگاه Steam (استیم) است. در حالی که فروشگاه استیم ۲۰ تا ۳۰ درصد از در‌آمد را دریافت می‌کند، کمپانی اپیک گیمز سهم خود از فروش را ۱۲ درصد تعیین کرده است که این امر باعث می‌شود ۸۸ درصد از در‌آمد در اختیار سازندگان قرار بگیرد. این فروشگاه که از ۱۰ روز پیش فعالیت رسمی خود را آعاز کرده است، هم‌اکنون علاوه بر بازی Fortnite، بازی‌هایی همچون Ashen Hades ،Hello Neighbor: Hide & Seek ،Darksiders 3 ،Shadow Complex و Unreal Tournament را میزبانی می‌کند. همچنین امکان پیش‌خرید بازی Genesis: Alpha One وجود دارد و به‌زودی بازی‌های Rebel Galaxy Outlaw ،Outer Wilds و Journey به این فروشگاه اضافه خواهند شد.

بازی Subnautica در تاریخ ۲۳ ژانویه (۳ بهمن ۱۳۹۶) روی پلتفرم PC و در تاریخ ۴ دسامبر (۱۳ آذر) روی کنسول‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه شد. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده