نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۴

نام رسمی سرویس استریم دیزنی تایید شد

کمپانی والت دیزنی اعلام کرد که سرویس استریم این کمپانی دیزنی پلاس نام خواهد داشت.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، نام رسمی سرویس استریم دیزنی تایید و اعلام شده است. باب ایگر، رئیس و مدیرعامل کمپانی والت دیزنی، اطلاعات جدیدی از سرویس استریم جدید این کمپانی را به اشتراک گذاشت که در بیانیه منتشر شده این کمپانی، اعلام کرد که سرویس استریم این کمپانی قرار است با نام دیزنی پلاس یا Disney+ آغاز به کار کند. این سرویس پیش از این قرار بود دیزنی پلی نام داشته باشد که به نظر می‌رسد پس از واکنش‌های نه چندان مثبت در مورد این نام، دیزنی تصمیم به تغییر آن گرفته است. علاوه بر این، دیزنی ساخت سریال پیش درآمد فیلم Rogue One: A Star Wars Story (روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان) با تمرکز روی شخصیت کاسین آندور با بازی دیگو لونا و سریال Loki (لوکی) با بازی تام هیدلستون، را تایید و اعلام کرده است.

سریال Star Wars (جنگ ستارگان) یک سریال جاسوسی، دلهره آور و هیجان انگیز خواهد بود که تمرکز آن روی ماموریت‌های جاسوسی بسیار خطرناک برای بازگرداندن امید به کهکشان است که سال‌ها است که امپراطوری سراسر آن را فرا گرفته و شورشیان در حال مبارزه با آن هستند. پیش از این، ساخت سریال‌های دیگری سریال The Mandalorian (ماندالوریان‌) و سریال High School Musical‌ (موزیکال دبیرستان) برای شبکه استریم دیزنی پلاس تایید شده بود. همچنین چندین فیلم لایو اکشن و سریال‌های انیمیشنی نیز برای سرویس استریم دیزنی در دست ساخت هستند و مارول استودیو نیز در حال ساخت چندین سریال مختلف براساس شخصیت‌هایی چون اسکارلت ویچ با بازی الیزابت اولسن و یک سریال براساس ۲ شخصیت سم ویلسون ملقب به فالکون با بازی آنتونی مکی و باکی بارنز ملقب به وینتر سولجر با بازی سباستین استن است که این سریال‌ها احتمالا در زمان دیگری معرفی خواهند شد.

شبکه Disney+ قرار است در اواخر سال ۲۰۱۹ آغاز به کار کند و اطلاعات بیشتر در مورد آن در گزارش مالی بعدی کمپانی دیزنی که در ماه آوریل ۲۰۱۹ (فروردین یا اردیبهشت ۱۳۹۸) منتشر می‌شود، به اشتراک گذاشته خواهد شد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده